Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

برخلاف تبلیغات حکومتی حضور مردم در حوزه های رای گیری تهران "بی سابقه" نبود، راديو فردا

در تهران در اطلاعیه ای که ستاد انتخابات منتشر کرد از مردم خواست بصورت «تدریجی» به شعبات اخذ رای مراجعه کنند چرا که با کمبود تعرفه مواجه شده اند. ابراهیم سلیمانی در مصاحبه با رادیو فردا می گوید: می شود گفت تمایل مردم نه کاهش پیدا کرده نه زیاد شده. آنطور که مشخص است حضور مردم حضور معمولی بود. در نقاط پرجمعیت و در میدان های شلوغ چون تلویزیون دوربین های خود را مستقر کرده بود عده ای بودند که را می دادند و عده ای هم از روی کنجکاوی جمع شده بودند و برخی نیز به همراه دیگران آمده بودند که در سن رای دادن نبودند و این باعث شده بود تجمع و شلوغی بیشتری به چشم بخورد.
فرين عاصمي
---------------------

در تهران در اطلاعیه ای که ستاد انتخابات منتشر کرد از مردم خواست بصورت «تدریجی» به شعبات اخذ رای مراجعه کنند چرا که با کمبود تعرفه مواجه شده اند. ابراهیم سلیمانی (رادیو فردا، تهران): تلویزیون دولتی سعی می کند با تبلیغات حضور مردم را گسترده تر نشان دهد اما آنچه مشخص است در صندوق های رای د محله ها تعداد بسیار کمی از جمعیت بصورت تک برای رای دادن حاضر می شدند. در نقاط پرجمعیت و در میدان های شلوغ چون تلویزیون دوربین های خود را مستقر کرده بود عده ای بودند که را می دادند و عده ای هم از روی کنجکاوی جمع شده بودند و برخی نیز به همراه دیگران آمده بودند که در سن رای دادن نبودند و این باعث شده بود تجمع و شلوغی بیشتری به چشم بخورد.
فرین عاصمی (رادیو فردا): استقبال جوانها چطور بود؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ابراهیم سلیمانی: جوانها که بودند و رای اولی ها استقبال کرده بودند. چون علاقه داشتند برای اولین بار طعم رای دادن را بچشند. اما آنها که دفعات قبل شرکت کرده بودند بدلیل ناکامی هایی که عنوان می کردند از دولت اصلاحات به چشم خورده سعی کردند که کمتر رای بدهند یا ابراز تمایل نمی کردند.

ف.ع: نسبت به دوره های قبل چطور بود حضور مردم؟

ابراهیم سلیمانی: می شود گفت تمایل مردم نه کاهش پیدا کرده نه زیاد شده. جمعیتی که حاضر شدند تا الان نمی شود گفت که این جمعیت چه مقدارشان دارند رای می دهند. چون هنوز بسیاری مردد هستند که پای صندوقها بروند یا نه. تحت شرایط خاصی مجبور می شوند که بروند رای بدهند. اما آنطور که مشخص است حضور مردم حضور معمولی بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24632

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برخلاف تبلیغات حکومتی حضور مردم در حوزه های رای گیری تهران "بی سابقه" نبود، راديو فردا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005