Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

آخرین گزارش از وضعیت حوزه های انتخاباتی، امروز

امروز: براساس گزارش های دریافتی، از همان نخستین ساعات آغاز رای گیری، ایران زمین، شاهد حضور پر شور ایرانیانی بود که برای مشارکت در تعیین سرنوشت چهار سال آینده خود، با اشتیاق در پای صندوق های رای حضور یافته بودند. سطح مشارکت انتخاباتی مردم در استان های حاشیه ای کشور «شگفت انگیز» بوده است. سخنگوی دولت طی تماس خبرنگار امروز با وی اعلام کرد براساس گزارش های واصله به نهاد ریاست جمهوری سطح حضور مردم در استان های مرزی و حاشیه ای یا استان های سنی مذهب شگفت انگیز بوده است و قبل از شروع رای گیری صف های طویل شهروندان در مقابل اکثریت شعب تشکیل شده بود. در سایر استان ها، نیز میزان مشارکت بین سطوح «خوب» و «عالی»، در نوسان بوده است.
مجموعه گزارش های واصله به امور استان ها و شهرستان های ستاد معین، گویای آن است که حضور مردم در پای صندوق های رای، که از طریق سنجش طول صفوف در شعب منتخب شهرستان ها برآورد و در ستادهای مرکز استان جمعبندی شده، به شرح زیر است:
استان های آذربایجان، اردبیل، مرکزی، هرمزگان، چهارمحال، زنجان، قزوین، کرمانشاه، گرمسار، گیلان در گزارش ها، دارای سطح حضور «خیلی خوب» توصیف شده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

استان های اصفهان، قم و همدان دارای سطح حضور خوب و استان یزد در سطح حضور متوسط اعلام شده اند. از سایر استان های کشور تا ساعت 12 ظهر گزارشی دریافت نشده است.
همچنین وضعیت توزیع و تکثر آرا نیز حاوی نکات جالب توجهی بوده است. ارزیابی های واصله از آراء افرادی که رای خود را در بیرون از حوزه های رای گیری اعلام کرده اند، وضعیت دکتر مصطفی معین در اکثریت مطلق حوزه ها، «عالی»، اعلام شده است.
ارزیابی کلی امور شهرستان های ستاد دکتر معین از مجموع گزارش های واصله حاکی است نتایج انتخابات از نظرات تعداد کل شرکت کنندگان درحدی خواهد بود که می توان آن را شکست کامل «تحریم»، تلقی کرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24630

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرین گزارش از وضعیت حوزه های انتخاباتی، امروز' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005