Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 26 خرداد 1384

خيابان هاي تهران جولانگاه تبليغات نامزد ها، ايرنا

خيابان وليعصر(عج) مملو از تبليغات مصطفي معين است

خيابان ولي عصر(عج) حدفاصل چهارراه پارك وي تا ميدان تجريش مملو از تبليغات مصطفي معين، نامزد نهمين دوره انتخابات ريئس جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حاميان مصطفي معين كه جوانان بين ‪ ۲۰‬تا‪۳۰‬ سال را تشكيل مي‌دهند، با سربندهاي قرمز رنگ كه برروي آن به زبان لاتين نام معين حك شده است، در سطح خيابان حضور يافته و اقدام به پخش تبليغات مي‌كنند.

بنا بر اين گزارش، اين تبليغات در قالب كارتهاي جيبي در اندازه‌هاي ‪۱۰‬ در ‪ ۸‬سانتي متر است كه بروي آن تصاويري ازمعين حك شده و پشت آن شعارهاي تبليغاتي وي تحت عنوان" اصلاحات گامي به پيش" حك شده است.

اين گزارش مي‌افزايد، حاميان معين با صداي بلند تاكيد دارند كه رهگذران و خودروهاي عبوري از خيابان وليعصر فقط به معين راي بدهند.

بر اثر حضور انبوه هواداران، هم اينك ترافيك سنگيني در خيابان وليعصر حدفاصل خيابان فرشته( شهيدفياضي) تا ميدان تجريش ايجاد شده است.

همچنين موتورسواراني با حمل پرچم سه رنگ ايران و پوسترهاي تبليغي معين، با شور و شوق خاصي اقدام به تبليغات نامزد مورد حمايت خود كردند.


پارك ملت، جولانگاه هزاران نفر از جوانان تهراني

پارك ملت تهران، در حالي كه ساعاتي به پايان تبليغات نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري باقي مانده‌بود ، جولانگاه دو گروه از جوانان شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اين در حالي است كه جوانان با آراستن خود به برچسب‌هاي هاشمي و دكتر معين و با در دست داشتن پلاكارهاي اين دو نامزد انتخاباتي در جلوي پارك ملت به تقابل با يكديگر پرداختنداماخوشبختانه اين تقابل به درگيري و نزاع منجر نشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حاميان نامزدهاي رياست جمهوري تبليغات گسترده‌اي در تهران كردند

طرفداران نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري چهارشنبه شب با حضور پرشور درضلع‌جنوبي ميدان تجريش، پل تجريش ، ميدان قدس و ميدان ولي عصر( عج ) اقدام به تبليغات گسترده به نفع نامزد خود كردند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24558

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'خيابان هاي تهران جولانگاه تبليغات نامزد ها، ايرنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005