دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خدادادعزيزی با چشمانی اشکبار: خداداد را کشتند، کفن کردند و به خاک سپردند، دوست دارم از صحنه ورزش محو شوم، مهر

خداداد عزيزی بازيکن پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی مستعفی تيم فوتبال پيام مشهد امروز در کميته انضباطی فدراسيون فوتبال حاضر شد و در حالی که در برخی دقايق اشک می ريخت در مورد درگيری اش با خبرنگار يکی از روزنامه های ورزشی توضيحاتی ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، نشست کميته انضباطی خداداد عزيزی عصر امروز با حضور اعضای کميته انضباطی ، مديرعامل و نماينده حقوقی باشگاه پيام مشهد ، خداداد عزيزی و در غياب قاسم محمدی خبرنگار مضروب و مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شيراز برگزار شد.

براساس اين گزارش در اين نشست خداداد عزيزی به دفاع از اتهامات وارده به خود طی روزهای گذشته پرداخت و گفت: ابتدا جا دارد که از کميته انضباطی تشکر کنم که اين فرصت را در اختيار من قرارداد که به اينجا بيايم و از خودم دفاع کنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی ادامه داد: متاسفانه طی دو روز گذشته مطبوعات هر چه خواستند عليه من نوشتند. البته من برای کميته انضباطی اين حق را قائلم که با من برخورد کند و هر رايی را که خواست صادر کند. حتی می تواند من را از صحنه فوتبال محو کند اما بايد اين حق نيز به من داده می شد که از خودم دفاع کنم.

خداداد عزيزی ادامه داد: من از دوستان خبرنگاران گله دارم. ای کاش آنها ابتدا حرف های مرا می شنيندند و شنونده دفاعياتم بودند و بعد هرچه می خواستند می نوشتند.

سرمربی پيشين تيم فوتبال پيام در ادامه خاطر نشان کرد: من از خبرنگاران به اين خاطر گلايه دارم که هميشه با آنها رابطه خوبی داشتم و هميشه مرا متهم می کردند که چرا چنين رابطه ای دارم. ای کاش وقتی دفاعيات من مطرح می شد و ثابت می شد گناهکارم اينچنين به من می تاختند.

خداداد ادامه داد: مشکل من اين است که هر چه به دلم می آيد می گويم. طی دو روز گذشته مواردی عنوان شد که من کشش تحمل آنها را نداشتم. به همين خاطر امروز در کميته انضباطی گريه کردم. با من رفتاری کردند که دوست دارم از فوتبال ايران فرار کنم. حتی اگر مرا محرومم کنند ديگر به فوتبال ايران برنمی گردم.

وی افزود: ۲۰ سال است در فوتبال ايران هستم و همه کار برای تيم ملی و فوتبال کرده ام. در اين مدت با تمام وجود زحمت کشيدم اما رفتارشان با من به اندازه يک فوتباليست معمولی هم نبوده است. من از مطبوعات گلايه ندارم بلکه از کسانی گلايه دارم که در مورد خداداد عزيزی اظهار نظر کردند. کسانی در مورد من اظهار نظر کرده اند که نمی دانند زمين فوتبال مثلث است يا مستطيل ؟

عزيزی ادامه داد: افرادی کار مرا نکوهش کردند که خودشان به اندازه يکساعت هم دور زمين فوتبال ندويده اند. من به هيچ عنوان کار خودم را تاييد نمی کنم و اشتباهم را قبول دارم. چون باعث درگيری با يک خبرنگار شدم. من که هميشه رابطه ام با خبرنگارن خوب بوده چه دليلی داشت که بخواهم با درگير شدن با يک خبرنگار اين رابطه خوب را از بين ببرم. من نمی دانستم قاسم محمدی يک خبرنگار است و فکر می کردم او يکی از همراهان باشگاه مقاومت سپاسی است.

وی افزود: من از مطبوعات هيچ انتظاری ندارم و فقط می خواهم واقعيت ها را انعکاس دهند. ای کاش هشتم آذر اصلا نبود. خيلی ها دنبال اين هستند که مردم خداداد عزيزی را فراموش کنند. اما نمی دانند که نمی توانند هشتم آذرماه را از ذهن مردم پاک کنند. شايد اگر هشتم آذر نبود اصلا اين مشکلات هم بوجود نمی آمد.

بازيکن پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: من به مخالفان خداداد عزيزی پيشنهاد می کنم هشتم آذرماه را از تقويم پاک کنند. ماه آذر را ۲۹ روز کنند که هشتم نداشته باشد.

وی ادامه داد: با رفتاری که با من شد دوست دارم از صحنه ورزش محو شوم. شنيده ام گفته اند خداداد عزيزی بايد از صحنه روزگار محو شود . من حاضرم به خاطر بعضی ها از صحنه روزگار محو شوم.

عزيزی در ادمه نشست کميته انضباطی خود به تشريح درگيری با خبرنگار روزنامه خبر جنوب پرداخت و گفت: درگيری در جايگاه ويژه ورزشگاه ثامن اتفاق افتاد. خبرنگار مضروب کنار مديرعامل مقاومت نشسته بود. بعد يکسری اتفاقاتی رقم خورد که باعث شد ۱۰ نفر از اطرافيان من به سمتش حمله ور شوند. در حين درگيری لباس من پاره شد و می توانستم بگويم من کتک نزده ام بلکه کتک خورده ام! اما خداداد عزيزی اهل دروغ گفتن نيست. من واقعيت را می گويم.

وی افزود: وقتی درگير شدم خبر نداشتم که محمدی خبرنگار است. بعد که متوجه اين امر شدم شب برای ملاقاتش به بيمارستان رفتم و به او گفتم به دو دليل به ملاقاتش آمدم؛ اول اينکه خبرنگار است و نمی خواهم رابطه خوبم با خبرنگاران از بين برود. به همين خاطر رفتم تا از او عذرخواهی کنم. دوم اينکه دوستان من با ۱۰ نفر به او حمله ور شدند و چون اين درگيری ناجوانمردانه بود رفتم که عذرخواهی کنم.

خداداد عزيزی در ادامه دفاعيات خود خاطر نشان کرد: من حيران مانده ام که مگر من کسی را کشته ام که اينطور به من می تازند. من فکر می کنم اين جريانات از جايی آب می خورد که بحث حضور من در تيم اميد مطرح شد و برخی ها که نمی خواستند من به تيم اميد بروم دست به کار شدند و سناريويی نوشتند تا خداداد عزيزی را محو کنند. غافل از اينکه کسی که عزت و ذلت می دهد به همين راحتی آدم را خار نمی کند.

وی افزود: آدم هايی که برای من سناريو نوشته اند را به خدا می سپارم. اعتقاد دارم دنيا دار مکافات است و در همين دنيا بزودی جوابشان را می گيرند. من فقط ۴۵ بازی ملی دارم و محبوب مردم هستم اما برخی ها با ۱۵۰ بازی ملی و ۲ هزار گل ملی چرا محبوب نيستند؟ چون آن بالايی نمی خواهد.

عزيزی در ادامه تصريح کرد: در اين دو روز مرا کشتند، کفن کردند و خاک کردند. توقع داشتم قبل از اينکه مرا خاک کنند می گفتند چرا با تو چنين برخوردی کرديم. من به درد اين فوتبال نمی خورم چون بداخلاق هستم و بايد پرتابم کنند بيرون؟

وی ادامه داد: باور کنيد اينها سناريويی بوده که مرا محو کنند وگرنه اين اتفاقات در فوتبال زياد رخ می دهد. تيم اميد پيشکش خودشان. من دوست دارم به فوتبال کشورم خدمت کنم اما نمی خواهم خودم را آويزان کنم و به هر قيمت مربی تيم اميد شوم. من کارنامه دارم و سالها در اين فوتبال حضور داشته ام با اين شرايط دليلی ندارد که خودم را آويزان اين و آن کنم. امروز هم که مرا از فوتبال محو کنند می روم گوشه ای و با افتخاراتم در فوتبال زندگی می کنم. خوشبختانه از اين فوتبال آنقدر به من رسيده است که تا آخرعمر هيچ مشکلی نداشته باشم.

خداداد عزيزی خطاب به برخی مسئولان ورزش کشور گفت: اگر من آدم بداخلاقی هستم بياييد مرا درست کنيد چرا می خواهيد مرا محو کنيد کشتن امثال من در ورزش ايران رسم است.

وی ادامه داد: به من گفتند پدرم از شنيدن اين خبرها شرايط خوبی ندارد. به همين خاطر با او تماس گرفتم که به من گفت خداداد؛ در اخبار از قول يک آقايی شنيدم که گفته خداداد بايد از صحنه روزگار محو شود. من گفتم پدر منظور ايشان صحنه ورزش بوده و آنکه بايد از صحنه روزگار محو شود اسرائيل است.

بازيکن پيشين تيم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: پدر من وقتی اين را شنيد گفت آرزو می کنم تو را از فوتبال محوکنند. دعای پدر من رد خور ندارد و مطمئنم که از صحنه فوتبال محو می شوم.

وی به انتقاد از اظهار نظر معاون سازمان تربيت بدنی پرداخت و گفت: من از کيومرث هاشمی گلايه دارم چرا که هنوز حرف های مرا نشنيده چنين اظهار نظری کرده است.

خداداد عزيزی ادامه داد: من آدمی هستم که اعتقاد دارم فوتبال را بايد فوتبالی ها اداره کنند و آدم های غيرفوتبالی نبايد در اين ورزش باشند. من تا وقتی که در اين فوتبال باشم چنين اظهار نظرهايی می کنم مگر اينکه مرا از صحنه فوتبال محو کنند.





















Copyright: gooya.com 2016