شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

درگيری فيزيکی خداداد عزيزی با يک خبرنگار، ايرنا و ايسنا

ايرنا - مشهد - در پايان ديدار دو تيم فوتبال پيام خراسان و مقامت سپاسی شيراز درگيری خداداد عزيزی (سرمربی سابق و مدير فنی کنونی تيم پيام ) با قاسم محمدی خبرنگار روزنامه خبر جنوب شيراز، دقايقی فضای ورزشگاه را ملتهب کرد.

* مدير عامل باشگاه مقاومت سپاسی شيراز در خصوص اين درگيری گفت: خبرنگار شيرازی که به همراه ما در قسمت جايگاه ويژه نشسته بود با عزيزی و همراهانش درگير شد.
جعفر جعفری افزود: به دنبال اين حرکت،‌ خبرنگار شيرازی از راهروی ورزشگاه به پايين پرت شد.
وی تصريح کرد: سر خبرنگار شيرازی در اين درگيری به شدت به ديوار راهروی ورزشگاه برخورد کرد و دچار ضربه مغزی شد که مجبور شديم او را با آمبولانس به بيمارستان اعزام کنيم .
جعفری با بيان اينکه از خداداد عزيزی به خاطر اين عملش شکايت می کنيم، گفت : زمان آن فرا رسيده است که يک نفر جلوی حرکات عزيزی را بگيرد.
وی با انتقاد از حرکات عزيزی در پايان ديدار مقاومت و پيام اظهار داشت :‌ از نظر ما عزيزی ديگر حماسه ساز استراليا نيست .
مديرعامل باشگاه مقاومت اظهارات عزيزی مبنی بر اينکه خبرنگار شيرازی به وی فحش داده است را تکذيب کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اين در حالی است که خداداد عزيزی به خبرنگار ايرنا گفت: خبرنگار شيرازی بعد از اتمام بازی، جلوی من و چند تن از بازيکنان که در جايگاه نشسته بوديم، شروع به کری خوانی و فحش دادن کرد که به خاطر اين عملش همراهان من او را هل دادند.
وی گفت: درست نبود اين فرد که ميهمان ما بود به ميزبان خود فحاشی کند و حقش بود که در ازای فحاشی اش، کتک بخورد.
عزيزی اتهام کتک زدنش به اين خبرنگار را رد کرد و افزود: با توجه به توهين هايی که به ما کرد، اين کتک برايش کم بود اما من به هيچ وجه او را نزدم.
مشاهدات خبرنگار ايرنا نيز حاکی از آن است که بعد از گذشت ۲۰ دقيقه آمبولانس برای بردن اين فرد مصدوم به محل اعزام شد.

***

ايسنا: کميته انضباطی فدراسيون فوتبال بر پيگيری موضوع تاکيد کرد

کميته انضباطی فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که "خداداد عزيزی" را برای ضرب و شتم يک خبرنگار در ديدار تيم‌های پيام مشهد - فجرمقاومت سپاسی احضار می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)،‌ به گفته مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسی شيراز پس از پايان اين تيم با پيام، خداداد عزيزی با يک خبرنگار شيرازی درگير شده و وی را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و ظاهرا اين خبرنگار را از راهروهای ورزشگاه ثامن به پايين پرت کرده است که در نهايت به دليل آسيب‌ديدگی شديد، وی را با آمبولانس به بيمارستان منتقل کرده اند.

در اين راستا کميته انضباطی فدراسيون فوتبال تاکيد کرد که خداداد عزيزی را برای توضيح درباره اين رفتارش احضار خواهد کرد.

بر اساس اين گزارش، برخورد و توهين به خبرنگاران در بازی‌های ليگ فوتبال ايران اين روز ها به يک امر عادی تبديل شده است، به نظر می‌رسد شدت عمل کميته انضباطی در اين باره باعث خواهد شد تا بيش از اين جامعه رسانه‌ای کشور مورد هتک حرمت فوتباليست‌ها و مربيان فوتبال قرار نگيرند.

معاون کميته انضباطی فدراسيون فوتبال به ايسنا، گفت: قطعا موضوع پيگيری می‌شود. پس از گزارش ناظر و داور مسابقه برخورد لازم با خداداد عزيزی صورت خواهد گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016