دوشنبه 11 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسی: خداداد عزيزی بايد از وزرش ايران محو شود! فارس

خبرگزاری فارس: مديرعامل باشگاه مقاومت سپاسی گفت: با رفتاری که از خداداد عزيزی ديدم، او بايد از صحنه ورزش ايران محو شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




جعفر جعفری در گفت و گو با خبرنگار فارس، در ارتباط با درگيری خداداد عزيزی و اطرافيانش با خبرنگار شيرازی اظهار داشت: فرياد خود را از اين رفتار ها به گوش همه دنيا می رسانيم. خداداد بايد از ورزش اين مملکت محو شود، چون صلاحيت اخلاقی ندارد.
وی افزود: به سردار صلاحی هم گفتم که اين افراد سودی برای ورزش ندارند و نبايد به امثال او اين همه پر و بال داد. عامل اصلی دعوا خود عزيزی بود و نه فرد ديگری.
مدير عامل مقاومت سپاسی با بيان اين که گزارشی را برای رسيدگی به فدراسيون فوتبال خواهند داد، تصريح کرد: ما به لحاظ قانونی اين موضوع را دنبال خواهيم کرد و به گوش مسئولان محترم کشوری هم می رسانيم که چه رفتار زشتی از سوی خداداد رخ داد.
جعفری با اشاره به رضايت خبرنگار ورزشی گفت:‌ ما معتقد بوديم که او نبايد رضايت می داد تا عزيزی تنبيه شود؛ اما در آن شرايط به قدری التماس کردند تا رضايت داد. رسانه ها بايد به تقبيح اين کار بپردازند و چهره واقعی اين افراد را نشان دهند تا مردم فريب امثال عزيزی را نخورند. او فکر می کند چون پولدار شده است هر کاری می تواند انجام دهد.
مدير عامل باشگاه مقاومت در مورد پيروزی تيم خود مقابل پيام گفت: بازيکنان زحمت کشيدند و مزد زحمت خود را گرفتند. مشکل ما بدرفتاری ها و بی حرمتی هاست.





















Copyright: gooya.com 2016