یکشنبه 10 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حكم جلب خداداد عزيزي را گرفته‌ام، خبرنگار مصدوم شيرازي: بخاطر وساطت ديگران رضايت مي‌دهم، ايسنا


خبرنگار مصدوم بازي پيام مشهد و مقاومت سپاسي شيراز گفت: حكم جلب عزيزي را گرفته‌ام اما به خاطر وساطت افشين پيرواني و مدير مسوول روزنامه خبر ورزشي رضايت مي‌دهم.

قاسم محمدي پس از بستري در بيمارستان امدادي مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) _ منطقه خراسان، افزود: پس از اين حادثه، افشين پيرواني و سردبير روزنامه خبر ورزشي از من خواستند كه رضايت خود را از عزيزي اعلام كنم و من هم به همين خاطر و همچنين تماس‌هاي زيادي كه ديگر اشخاص در اين رابطه با من گرفتند، از شكايت خود صرف نظر مي‌كنم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي تاكيد كرد: از شكايت خود صرف نظر مي‌كنم تا به عزيزي بفهمانم كه مرد هستم اما او را به امام رضا(ع) واگذار مي‌كنم.

وي در تشريح حادثه اتفاق افتاده در ورزشگاه ثامن گفت: پس از اتمام بازي، در حال گزارش كردن بازي براي روزنامه بودم كه صداي صلوات همراهان باشگاه را شنيدم كه اين كار در تيم مقاومت رسم است اما در اين بين خداداد عزيزي را ديدم كه در حال رفتن به سمت مدير عامل باشگاه مقاومت بود و من كه احساس كردم درگيريي در حال رخ دادن است، براي وساطت جلوي عزيزي قرار گرفتم اما متوجه شدم كه او و همراهانش قصد كتك زدن مرا دارند.

وي افزود: خداداد عزيزي به همراه يكي از ليدرهاي باشگاه و "آرفي" بازيكن خارجي تيم پيام شروع به كتك زدن من كردند و مرا از پله‌هاي قسمت جايگاه ويژه ورزشگاه به پايين انداختند و من ديگر متوجه هيچ چيز نشدم تا اينكه به بيمارستان رسيديم.

محمدي در خصوص وضعيت سلامتي‌اش گفت: كوفتگي زيادي در بدنم ايجاد شده است و از ناحيه سر هم احساس درد مي‌كنم اما به گفته پزشكان مشكلي از اين بابت وجود ندارد.

به گفته مسوول بخش اورژانس بيمارستان امدادي مشهد، حال عمومي قاسم محمدي مناسب است و در معاينات پزشكي تاكنون مشكلي ديده نشده است اما به دليل اينكه جراحت وي از ناحيه سر بوده است، بايد به مدت 24 ساعت در بيمارستان بستري باشد.

به گفته همراهان قاسم محمدي و مشاهدات خبرنگار ايسنا، تماس‌هاي مكرري از فدراسيون فوتبال و افراد ديگر مبني بر اعلام رضايت محمدي از عزيزي با وي صورت مي‌گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016