Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 10 خرداد 1384

علي لاريجاني: در دولت اميد تورم زير ده درصد خواهد بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - كرمان
سرويس: سياسي


لاريجاني، كانديداي نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري با اشاره به شرايط سياسي كشور، گفت: امروز مومنين نگرانند كه خداي ناكرده دولت ضعيف روي كار بيايد و شائبه‌ي ايجاد دولت ضعيف توسط دشمنان انقلاب در ميان مردم ترويج شده است.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، علي لاريجاني دوشنبه شب طي سخناني در كرمان افزود: آمريكايي‌ها از نيروي‌هان متخصص ايراني هراس دارند و مهم اين است كه دولت آينده براي ايجاد تحول آماده باشد و فساد، بي‌عدالتي و فقر را ريشه‌كن كند.


وي با اشاره به انقلاب اسلامي سال 57 ادامه داد: انقلاب اسلامي، انقلاب بزرگي بود كه بر خون صدها هزار شهيد استوار شده است، انقلاب ما انقلاب حسيني و نهضت عاشورا نهضت تحول است. تفكر شيعي تسليم نمي‌شود و انقلاب آمد تا مستضعفين از فقر نجات يابند. گرايش انقلاب براي مناطق محروم مي‌باشد اما اشكالاتي در بطن حركت است كه بايد آن‌ها را بشناسيم و رفع نماييم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع فقر، فساد و تبعيض پرداخت و گفت: چيزي دردآورتر از آن نيست كه جوانان ايراني شغل ندارند. امروز سن ازدواج افزايش پيدا كرده و آسيب‌هاي اجتماعي و اعتياد بيداد مي‌كند.


وي گفت: اصلاحات بنيادين در كشور نيازي به بخشنامه و ستاد ندارد و فقط يك تصميم مي‌خواهد تا هواي تازه در كشور بوزد. در دولت اميد تورم زير ده درصد خواهد بود و همه‌ي مردم از سطح مناسب زندگي برخوردار خواهند شد. حل مشكلاتي مانند اشتغال، با مديران تنبل اتفاق نمي‌افتد. اراده‌ي پاك و روحيه‌ي خدمتگزاري مي‌خواهد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23534

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علي لاريجاني: در دولت اميد تورم زير ده درصد خواهد بود، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005