Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 12 خرداد 1384

حمله به اتوبوس حامل دکتر علی لاریجانی، انتخاب

علي لاريجاني، كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، هشتم يا يازدهم خردادماه به استانهاي خراسان جنوبي، سيستان و بلوچستان كرمان و يزد سفر كرد و مورد استقبال مردم اين استانها قرار گرفت.

به گزارش سایت «انتخاب»، لاريجاني در بدو ورود به بيرجند مركز استان خراسان جنوبي در روز يكشنبه هشتم خرداد، با استقبال مردمي سوار اتوبوس «دولت اميد، هواي تازه» شد و اتوبوس حامل وي استارت خورد.
*شيشه عقبي اتومبيل سواري يكي از حاميان لاريجاني كه با عكس‌هاي لاريجاني پوشيده شده بود توسط يكي از هواداران كانديداهاي ديگر در كرمان مورد حمله قرار گرفت و شكسته شد.
*محيط خارجي اتوبوس حامل لاريجاني با شعار دولت اميد، هواي تازه و آدرس اينترنتي لاريجاني نقش بسته بود.
*بسياري از هواداران او به ويژه بانوان در طول سفر در گرفتن عكس‌هاي يادگاري از يكديگر سبقت مي‌گرفتند.
*از نكات جالب توجه سفر لاريجاني به شهرهاي شرقي كشور، اين بود كه تعدادي قريب 50 الي 100 نفر از حاميان لاريجاني حدود 5 كيلومتري نرسيده به شهرهاي مختلف به استقبال اتوبوس حامل او مي‌آمدند و در لحظه پياده شدن لاريجاني از اتوبوس به سمت او هجوم مي‌آورند تا زودتر از وي استقبال كنند.
*اهالي بلوچستان در صف‌هاي مرتب و منظم براي مراسم استقبال از لاريجاني در ورودي شهرهاي خود اجتماع کرده و لاريجاني را مجبور مي‌كردند با تك تك آنها روبوسي كرده و دسته‌گل دريافت كند.
*يكي از علت‌هاي اصلي حضور همراه با تاخير اتوبوس دولت اميد در مراسم هاي مختلف در شهرها، همين روبوسي‌هايي بود كه لاريجاني را مجبور مي‌كرد در آغاز برخي سخنراني‌ها به علت تاخير پيش آمده، عذرخواهي كند.
*لاريجاني كه همواره در جلسات مختلف سخنراني خود به ويژه در مصاحبه‌هاي مطبوعاتي اش به ميكروفون‌ها گير مي‌داد و مي‌گفت: «بالاخره مشكل ميكرفون در جمهوري اسلامي ايران حل نشد»، اين بار در سخنراني‌هايش كه در بيش از 20 شهر برگزار شد، به دليل آنكه هيچ اخلالي در ميكروفون‌ها پيش نيامد نتوانست عبارت معروفش را تكرار كند.
*در طول بيش از يك ساعت سخنراني لاريجاني در حسينيه گازاريها در بيرجند به طور متوسط پس از اتمام هر جمله‌اش، حاضران تكبير مي‌گفتند و او هم بدون هيچ عكس‌العملي مكث مي‌كرد و صحبت هاي خود را ادامه مي‌داد.
*حاميان ايرانشهري لاريجاني هم از آن دسته گروهي بودند كه با ترتيب دادن صف‌هاي طولاني و مرتب 100 نفري جهت روبوسي و احوال پرسي وقت لاريجاني را دقايقي به اين مراسم اختصاص دادند.
*شمالي‌هاي مقيم ايرانشهر هم با نصب پوستر و پارچه، مقدم لاريجاني را به شهر خود را تبريك گفتند، حضور آذريهاي مقيم اين شهر نيز جلب توجه مي‌كرد.
*در يكي از سخنراني ها، هنگامي كه لاريجاني در سخنانش گفت: دولت اميد تورم را يك رقمي خواهد كرد تعدادي از حاضران براي تشويق وي، كف زدند كه لاريجاني خطاب به حاضران جلسه گفت: «كف زدن اشكال شرعي ندارد در خانه خدا هم مي‌شود كف زد»، كه بلافاصله جمع حاضر كه تعدادشان بيش از 800 نفر بود مرتب كف مي زدند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* ازدحام جمعيت در مراسم استقبال كرماني‌ها و رفسنجاني‌ها از لاريجاني قابل مقايسه با ساير شهرها نبود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23636

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمله به اتوبوس حامل دکتر علی لاریجانی، انتخاب' لينک داده اند.

حمله به اتوبوس حامل دکتر علی لاریجانی
http://filter2005.com/nph-stage6.pl/000000A/http/mag.gooya.com/president84/archives/030065.php...
لینکدونی
June 2, 2005 08:31 PM

خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005