Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 8 خرداد 1384

لاريجاني: اجازه ندهيم حوادثي مثل قتل‌هاي زنجيره‌اي، پاكدشت يا نيشابور اتفاق افتد، آنگاه مرثيه بخوانيم، انتخاب

لاريجاني گفت: نبايد اجازه دهيم در كشور حوادثي از قبيل قتل‌هاي زنجيره‌اي، حادثه پاكدشت و يا نيشابور اتفاق افتد تا سپس به مرثيه‌خواني بپردازيم.

به گزارش «انتخاب» به نقل از ستاد خبري «جبهه اتحاد اصولگرايان اصلاح طلب» علي لاريجاني بعدازظهر امروز در ادامه سفر خود به بيرجند مركز استان خراسان جنوبي با حضور در حسينيه گازاري‌ها و در اجتماع با شكوه مردم اين شهر در سخناني با ابراز خرسندي از حضور در جمع مردم مومن بيرجند گفت: بيرجند عالمان، فقها، دانشمندان و بزرگاني همچون شيخ محمد گازاري، شيخ محمدحسين ضياء آيتي‌، سيد حسن تهامي، مرحوم حاج آقا سيد مهدي عبادي را دارد.
وي با اشاره به اين كه انقلاب اسلامي به رهبري امام (ره) روحيه خود باوري را در مردم به ويژه نسل جوان احياء كرد افزود: امروزه اگر در فناوري هسته‌اي به پيشرفتهايي رسيده‌ايم مرهون همين خودباوري است كه از جوهره فكري امام (ره) بر روحيه جوانان نسل سومي دميده است.
به گفته كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب علت اصلي بغض و كينه آمريكايي‌ها به ايران ناشي از موج بيداري و فتح قله‌هاي پيشرفت مي‌باشد.
لاريجاني خاطرنشان كرد: براي اين كه ايران امروز در ميان كشورهاي اسلامي به عنوان الگوي پايدار شناخته شود بايد فرزندان ايران زمين به دور از غوغاهاي سياسي براي بالا بردن توان اقتصادي و حل مشكلات و فناوري‌ مجاهدت مضاعف داشته باشند.
وي ادامه داد: امروزه اگر مي‌خواهيم تهديدات دشمن را رفع كنيم و اسلام را در اين كشور همچنان پايدار نگهداريم نبايد دنبال غوغاسالاري برويم و جنگهاي باندي و حزبي راه بيندازيم، بلكه بايد براي حل مشكلات اصلي مردم به جاي حاشيه رفتن در خدمت آنان باشيم.
نامزد انتخابات رياست جمهوري در ادامه اظهار داشت: مردم هواي تازه مي‌خواهند كه نسل سوم براي خدمت به اقشار مختلف در اين سمت زحمت بكشند،نه اين كه نسل جوان تربيت شده امروز به دليل بيكاري به ضد خود تبديل شود.
لاريجاني خاطرنشان كرد: كشوري سعادتمند است كه زمام امور را نه فرومايگان بلكه فرهيختگان بدست گيرند.
به باور لاريجاني عاقلانه‌ترين كار كه علم و مجاهدت است،در شرايط فعلي فراهم كردن زمينه ايجاد آرامش روحي در ميان فرزندان براي پيشرفت در زمينه‌هاي اقتصادي و فناوري است.
وي حل مسئله بيكاري؛ مهار تورم، رفع تبعيض، مبارزه با دانه‌درشتها را جزو اولويت‌هاي دولت آينده دانست و گفت: تورم بدترين نوع مالياتي است كه مردم مي‌پردازند و در ظرف 8 سال گذشته قيمتها سه برابر شده و ارزش پول كشور، نزول يافته است.
لاريجاني خطاب به حاضران جلسه گفت: مدل اقتصادي من در دولت آينده اين است كه تورم را يك رقمي و نظام هماهنگ را در جهت رفع تبعيض‌ها متوازن كنم.
كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب، با اشاره به مزيت‌هاي استانها در جهت آباداني خاطرنشان كرد: ايران آباد وقتي است كه استانهاي آن آباد باشد، بنابراين نبايد كاري كرد كه مردم احساس كنند فقط در برخي از استانها سرمايه‌گذاري مي‌شود، چرا كه اين باعث مي‌شود مردم احساس كنند نسبت به آنها بي‌عدالتي مي‌شود.
لاريجاني در ادامه تاكيد كرد: نبايد اجازه دهيم در كشور حوادثي از قبيل قتل‌هاي زنجيره‌اي، حادثه پاكدشت و يا نيشابور اتفاق افتد تا سپس به مرثيه‌خواني بپردازيم.
لاريجاني اضافه كرد: بايستي در مواجهه با چنين حوادثي با عاملان اصلي به شدت برخورد و نبايد به مجازات مامور رتبه پايين اكتفا كرد چرا كه شرايط توسعه نيازمند امنيت و آرامش خلاق است.
نامزد انتخابات رياست جمهوري همچنين به ظرفيت بالاي نيروي انساني و سرمايه‌گذاري در زمينه‌هاي صنعتي در خراسان جنوبي در جهت رفع بيكاري اشاره كرد و گفت: معتقدم به راحتي مي‌توان در كشور سالي يك ميليون شغل ايجاد كرد اگرچه براي مبارزه با بيكاري ساليانه به ايجاد 800 هزار شغل نيازمند هستيم.
لاريجاني اظهار داشت: من بسيار اميدوارم مشكل بيكاري با روشهاي مدرن در دولت مدرن قابل حل باشد، به شرطي كه با نگاه علمي،كشور را اداره كنيم.
وي با اشاره به فرامين مقام معظم رهبري در خصوص لزوم مبارزه با مفاسد و بي عدالتي در كشور اين مطالبه را خواست عموم مردم دانست و در سوالي مطرح كرد؛ چه چيز مانع خواست مردم و رهبري است.
لاريجاني تاكيد كرد:مديران بايد اين مساله را حل كنند.
به گفته اين نامزد انتخابات رياست جمهوري امروز با همه جهت گيريهاي درست براي ايجاد عدالت، همه وجوه اين مولفه محقق نشده است.
لاريجاني افزود: جهت گيري خدمات دولتهاي گذشته عادلانه بوده اما همه وجوه عدالت را شامل نشده است.
وي همچنين با اشاره به دانه درشت‌ها مفاسد اقتصادي يادآوري كرد: در كشور،دانه درشت‌ها در بيت‌المال دست دارند و كسي جرات نمي‌كند آنها را از اين مسير بردارد، بنابراين بايد براي ايجاد همبستگي و رفع موانع و مفاسد دانه درشت‌ها را در دولت مدرن از مسير جمهوري اسلامي برداشت.
كانديداي نهايي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي ادامه داد:دانه درشت‌ها زالويي هستند كه به جان سيستم اجرايي كشور افتاده‌اند و مقابله با آنها كار راحتي نيست، اما نشدني هم نيست. اينها سروصدا زياد مي‌كنند اما قدرت مردم بزرگتر از جنجال آفريني‌هاي آنان است. بنابراين اگر مردم پشت اين فكر باشند كه دانه‌ درشت‌ها از پيش رو برداشته شوند،قطعا اين كار در دولت آينده عملي خواهد شد و فضايي از مودت بين مردم ايجاد مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لاريجاني خاطرنشان كرد: عدالت در پايه همبستگي محقق مي‌شود و اگر بتوانيم عدالت را بطور همه جانبه عملي كنيم سطح توليد بالا رفته و فضايي رقابتي و عادلانه شكل خواهد گرفت.
پيش از سخنان لاريجاني، عرفاني رئيس شوراي هماهنگي استان خراسان جنوبي از حضور لاريجاني در جمع مردم اين استان تقدير و تشكر كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23443

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لاريجاني: اجازه ندهيم حوادثي مثل قتل‌هاي زنجيره‌اي، پاكدشت يا نيشابور اتفاق افتد، آنگاه مرثيه بخوانيم، انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005