پنجشنبه 8 تیر 1385

وزير كشور: برای تجمع زنان در ميدان هفت تير ، كسی تقاضای مجوز نكرد، ايلنا

- آن چه براي ما مهم است، برگزاري انتخابات سالم مي باشد
- عوامل اصلي اقدامات تروريستي شرق كشور دستگير نشده اند

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير كشور گفت: اگر ببينيم التهابي در فضاي انتخاباتي ايجاد مي‌‏شود براي ايجاد فضاي سلامت اجتماعي از جابجايي و نقل و انتقالات مديران پرهيز نخواهيم كرد.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا،" مصطفي پورمحمدي" وزير كشور در جمع خبرنگاران پارلماني در پاسخ به سوالي در خصوص ادامه تغييرات در وزارت كشور گفت: ما هميشه در حال جابجايي و تغييرات هستيم و اگر ببينيم التهابي در فضاي انتخاباتي ايجاد مي‌‏شود براي ايجاد فضاي سلامت اجتماعي همه تصميمات را خواهيم و از جابجايي و نقل و انتقالات پرهيز نخواهيم كرد.
وي افزود: آنچه براي ما مهم است برگزاري انتخابات سالم و انجام وظيفه سالم است لذا اگر نياز باشد دو تا مدير را هم جابجا كنيم اين كار را خواهيم كرد.
وزير كشور در خصوص همزماني انتخابات شوراها و خبرگان رهبري تصريح كرد: ما در پايان سال اين موضوع را پيشنهاد داديم ولي مجاري قانوني در اين خصوص تفاهم نكردند اما شنيدم كه كميسيون امنيت ملي نظريه تجميع داده است كه اگر مجلس تصويب كند ، چاره‌‏اي جز اجرا نداريم.
"پورمحمدي" در پاسخ به سوال خبرنگار پارلماني ايلنا كه معيار وزارت كشور در دادن مجوز به تجمع‌‏ها چيست و علت عدم صدور مجوز براي تجمع زنان در ميدان هفت تير چه بود، تصريح كرد: ما در دادن مجوز به تجمعات، طبق قانون عمل مي‌‏كنيم.
وي افزود: براي تجمع ميدان هفت تير كسي از ما درخواست مجوز نكرد اگر مي‌‏گويند درخواست داده‌‏اند مداركش را ارائه كنند.
وزير كشور همچنين در خصوص امنيت در شرق كشور گفت: امنيت شرق كشور رو به رشد است و اميدواريم به لطف خدا و پشتيباني مردم و همت و برنامه‌‏ريزي دست‌‏اندركاران امنيتي، انتظامي بتوانيم اين روند را با قوت ادامه دهيم.
وي در خصوص دستگيري عوامل اقدامات تروريستي اخير در شرق كشور اظهار داشت: خيلي ها در اين خصوص دستگير شدند ولي عوامل اصلي كه خارج از كشور هستند، هنوز دستگير نشده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پورمحمدي در خصوص رايزني مسوولين با مقامات پاكستاني و افغانستاني براي بازگرداندن تروريست‌‏ها گفت: آنها موضوع را كنترل و سخت‌‏گيري ها را شروع كردند؛ بنده هم از آنها تشكر كردم اما گفتم كافي نيست و بايد ادامه دهند.
وزير كشور در خصوص اقدامات وزارت كشور در خصوص گروگان‌‏ها گفت: اين يك كار پيچيده‌‏اي است و ما بر روي آن كار مي‌‏كنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وزير كشور: برای تجمع زنان در ميدان هفت تير ، كسی تقاضای مجوز نكرد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016