دوشنبه 2 آبان 1384

استاندارخوزستان: ‪ ۷۰‬درصد ناامني درخوزستان ازمحروميت مردم ناشي مي‌شود، ايرنا

اهواز، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۸/۰۲‬
داخلي. اجتماعي. ناامني.

استاندارخوزستان گفت: ‪ ۷۰‬درصد ناامني در اين استان از مشكلات معيشتي و محروميت مردم ناشي مي‌شود و ‪ ۳۰‬درصد ناامني مربوط به توطئه‌هاي خارجي است.

"امير حيات مقدم" درنشستي با اعضاي بسيج دانشجويي اين استان درمحل استانداري اظهارداشت: خوزستان با سالها رنج و محروميت نياز به كار همه جانبه در زمينه مسايل عمراني، اجتماعي، فرهنگي و امنيتي دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري خوزستان وي گفت: خوزستان به عنوان يك منطقه اقتصادي و مهم نفتي هميشه مورد توجه قدرت‌هاي بزرگ قرارداشته و در اين زمينه ما بايد تهديدات خارجي را جدي بگيريم.

استاندار خوزستان دررابطه بابمب‌گذاري هاي اخير اهواز گفت:به صورت اخص اين مساله به قوميت بستگي ندارد و قطعا مساله ناامني در خوزستان مساله داخلي نيست و از خارج هدايت مي‌شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي همچنين خطاب به اعضاي بسيج دانشجويي گفت: بسيج طلايه داراسلام و انقلاب درهمه جا مي‌باشد و شما در دانشگاه نبايد خود را محدود كنيد و براي كمك به مسايل فرهنگي و عمومي استان بايد پيش قدم بشويد و درحقيقت اميد اصلي ما در همه جا خصوصا در دانشگاهها و محلات بسيج است.

دراين نشست مسوول بسيج دانشجويي خوزستان گزارشي از وضعيت اعضاي بسيج دانشجويي اين استان را به اطلاع استاندار خوزستان رساند.

Copyright: gooya.com 2016