شنبه 30 مهر 1384

كريمي راد: ارتباط ۳ نفر از عوامل‎ انفجارهاي اخير‎‎ اهواز با بيگانگان اثبات شد، فارس

خبرگزاري فارس: سخنگوي‎‎ قوه‎‎ قضائيه از دستگيري 3 نفر از عوامل‎ انفجارهاي‎ اخير تروريستي‎ اهواز و اثبات ارتباط آنان‎‎ با بيگانگان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس جمال‎ كريمي‎ راد در گفتگو با خبر سيما با اشاره‎‎ به پيگيريهاي‎ انتظامي‎ و قضايي‎‎ مساله‎‎‎ انفجارهاي شهر اهواز گفت‎: به دستور رئيس‎ قوه قضائيه‎‎ يك‎ قاضي‎ و دو بازپرس‎ ويژه بـراي‎ رسيدگي‎ به‎‎ پرونده انفجارهاي‎ اهواز تعيين‎ شده‎ است‎.
سخنگوي‎ قوه‎‎‎ قضائيه بـا بيـان‎ ايـنكـه تاكنون مجموعاً حدود 30 نفر از افراد مرتبط با چند انفجار خوزستان دستگير شده‌اند، افزود: با شناسايي‎ و دستگيري‎‎ عوامل‎ بمب‎ گذاريهـاي شهر اهواز از عمليات‎ هاي‎ تروريستي‎ بعدي‎‎ آنان‎ جلوگيري شد.
كريمي‎ راد افزود: همراه ايـن‎ افراد سلاح‎ و مقدار زيادي‎ مواد منفجره كشف‎ شده است.
سخنگوي‎‎ قوه‎‎‎ قضائيه از انجام قريب الوقوع عمليات‎ نهايي‎‎ براي دستگيري‎ و متلاشي كردن‎ اين‎ فتنه خبر داد و افزود: در اين باره به زودي اطلاع رساني‎‎ مناسب‎ انجام‎ خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با بيان اينكه هماهنگي مناسب دستگاههاي مسئول در واقعه انفجارهاي خوزستان نتايج بسياري را در بر داشته است، تصريح كرد: اين‎ افراد قصد داشتند علاوه‎ بر انفجار محل‎ يادبود شهيد چمران‎ در استان، در ديگر شهرها نيز دست‎‎ به‎ عمليات بمب‎ گذاري‎ و انفجارها بزنند.
دو انفجار در روز بيست و سوم مهرماه در اهواز موجب كشته شدن 6 نفر از شهروندان روزه دار و زخمي شدن بيش از صد تن شد كه مسئولان كشور بر وجود شواهد و اسنادي مبني بر دخالت دولت انگليس در اين واقعه تاكيد نمودند.

Copyright: gooya.com 2016