Click for Amazing Phone Card








شنبه 4 تیر 1384

جمهوری اسلامی با انتخاب احمدی نژاد و انتخاب نکردن رفسنجانی خیلی اشتباه کرد، بهزاد درستي

جمهوری اسلامی بزرگترین تخصص را در سرکوب علمی تاکنون به نمایش در آورده است و وقتی بجای هاشمی رفسنجانی ، احمدی نژاد را بر راس مینشاند ، نشان میدهد که متخصصین سرکوب علمی برای او کسی بجز "از مابهتران" (ابرقدرتان) نبوده اند و باید این موضوع را به ایرانیان تبریک گفت که از این انتخابات دیگر حساب متخصصین سرکوب علمی از حکومت جمهوری اسلامی جدا شد .
همه چیز درست درزمانی که براحتی میرفت به خمودی و انجماد چندین ساله کشیده شود که انتهای انفعال سیاسیت اتفاق میافتد .

در این انتخابات ، اگر هاشمی رفسنجانی رای می آورد انفعال گروه های پیشرو به اوج میرسید ، اتحاد اقتدارگرایان بیشتر میشد و بقول آقای کاشانی ، موقعیت حکومت در دنیا تا مدتها تثبیت میشد :


1- ولی اکنون ، انفعال گروههای پیشرو به علت اینکه نمیدانند احمدی نژاد چه میخواهد بکند و دائم گوشهای خود را به رادیوها و چشمهای خود را بر خبرها، معطوف مینمایند و اگر بهره برداری صحیح صورت بگیرد ، انفعال سیاسی مانند دوم خرداد زدوده میشود
ضریب امنیتی اکبر گنجی و ناصر زر افشان و ... بالا رفت و آنها که براحتی در زندان حاصل از دوست نمایان خود از بین میرفتند و اتفاقی هم نمی افتاد ، دیگر میتوانند باعث اتحاد هرچه بیشتر مردم بر ضد حکومت شوند و اگر کمترین عقلانیتی داشته باشند بایستی از آنها محافظت کنند و اگر هم نداشته باشند که........
در ثانی زندانهای جمهوری اسلامی در این شرایط به بالاترین ارزش (که داشت با "خاتمیان" ارزشش از بین میرفت خواهد رسید) که همین شجاعت مردمان را افزایش داده و سرکوب را کم میکند


2- از طرف دیگر اینک زمانیست که در گروه مطلقه ها شکافهای عمیقی ایجاد خواهد شد و آنها آنقدر در مقابل موثرترین جوانان و مردم در این چند ساله ، در داخل و حکومتهای طرفدار خارجی حکومتشان ، گیج میروند که جنگ و دعواهایشان از پس پرده ها نیز بیرون خواهد افتاد.
بخصوص اگر احمدی نژاد بخواهد به وعده های اقتصادی خود عمل کند ، این جنگ بیشتر میشود و اگر هم عمل نکند به پایین ترین حد حمایت اجتماع در میان سایر هم گروه های خود خواهد رسید
و همانطور که قبلاٌ گفته شد (مقاله ی حرکت صحیح در انتخابات) با حاکمیت یکدست اصلاحات به درون مطلقه ها ، نفوذ خواهد یافت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

3- و در مورد بند بعدی یاتثبیت چندین ساله ی جمهوری اسلامی در دنیا مطلب زیاد ست و میتوان نگاهی به مقاله ی "بزرگترین اپوزیسیون جمهوری اسلامی خودش است" به قلم آقای کاشانی انداخت.
ــــــــــ


البته رفته رفته با عبور کشور از عافیت سوزان پر مدعا یا همان اصلاح طلبان حکومتی ، چشم اندازهای روشنی در مقابل دیدگان باز میشود .

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/25210

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جمهوری اسلامی با انتخاب احمدی نژاد و انتخاب نکردن رفسنجانی خیلی اشتباه کرد، بهزاد درستي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005