Click for Amazing Phone Card








جمعه 27 خرداد 1384

8 نفر به اتهام اخلال در نظم و آسايش عمومي و 6 نفر ديگر به جرم پخش شب نامه بازداشت شدند، فارس

قاضي ويژه جرائم انتخاباتي خبر داد: تشكيل 49 پرونده تخلف انتخاباتي و 14 بازداشتي در تهران

خبرگزاري فارس: قاضي سيداحمد زرگر اعلام كرد: 49 پرونده تخلف تبليغات انتخاباتي در تهران، طي اين مدت در بخش ويژه رسيدگي به جرائم و تخلفات انتخاباتي تشكيل شده و در ارتباط با پرونده هاي تشكيل شده 14 نفر بازداشت شده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، قاضي سيداحمد زرگر سرپرست نظارت و رسيدگي به تخلفات انتخاباتي با اعلام اين مطلب افزود: براي هماهنگي جهت برخورد با تخلفات انتخاباتي در سراسر كشور، قضات ويژه توسط رؤساي دادگستري اختصاص يافتند و در تهران نيز دادسراي كاركنان دولت عهده دار برخورد با متخلفين بود.
وي با اشاره به اينكه تا به امروز (پنجشنبه) تخلفات انتخاباتي اكثراً در ارتباط با تخلفات تبليغاتي بوده است، گفت: در تهران 49 پرونده در ارتباط با تخلفات تبليغاتي تشكيل شده كه از اين تعداد 21 پرونده مربوط به تخلفات ستادهاي انتخاباتي و طرفداران آنها، 9 فقره تخلفات جرايد، 3 فقره نيز مربوط به تخلفات صدا و سيما و 6 فقره نيز موارد متفرقه بوده است.
قاضي زرگر با اشاره به اينكه در ارتباط با پرونده هاي تشكيل شده 14 نفر بازداشت شده اند، گفت: اتهام 8 نفر از اين افراد اخلال در نظم و آسايش عمومي و 6 نفر ديگر نيز پخش شب نامه بوده است.
وي افزود: بقيه متهمين 49 پرونده، براي رسيدگي به پرونده شان احضار شده اند و با قرار تأمين آزاد هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرپرست نظارت و رسيدگي به تخلفات و جرائم پرونده هاي انتخاباتي اعلام آمار در خصوص تخلفات استاني را به دريافت آمار دقيق در اين باره از سراسر كشور موكول كرد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24611

فهرست زير سايت هايي هستند که به '8 نفر به اتهام اخلال در نظم و آسايش عمومي و 6 نفر ديگر به جرم پخش شب نامه بازداشت شدند، فارس' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005