Click for Amazing Phone Card








جمعه 13 خرداد 1384

اطلاعيه هيات نظارت بر انتخابات شهرستان تهران در خصوص تخلفات تبليغاتي انتخاباتي، ايلنا

هيات نظارت بر انتخابات شهرستان تهران در خصوص تخلفات تبليغاتي انتخاباتي از سوي كانديداها و طرفداران آن ها اقدام به صدور اطلاعيه كرد.
به گزارش ايلنا،هيات نظارت بر انتخابات شهرستان تهران در خصوص تخلفات تبليغاتي انتخاباتي از سوي كانديداها و طرفداران آن ها اطلاعيه اي به شرح زير صادر كرد:
نظر به جريان تبليغات رسمي نامزدهاي محترم نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و به منظور برگزاري سالم جريان انتخابات، رعايت قوانين و مقررات مربوط به چگونگي تبليغات، امري ضروري و بديهي است، با اين وجود در برخي موارد شاهد نقض مقررات مذكور توسط ستادهاي انتخاباتي و طرفداران مردمي نامزدها به انحا مختلف هستيم. چنانكه به تصريح قانون اصلاح ماده واحد الحاقي به قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي استفاده از هر گونه پلاكارد جز در محل ستاد تبليغاتي، ديوار نويسي و كاروان هاي تبليغاتي و استفاده از بلندگوهاي سيار در خارج از محيط سخنراني و امثال اين ها به استثنا عكس حداكثر در دو فرم و جزوه و تراكت با عكس از طرف نامزدهاي انتخاباتي رياست جمهوري و طرفداران آن ها ممنوع است.
مقصود از پلاكارد نيز وفق بند 3 و 4 ماده واحد قانون تفسير قانون الحاق ماده واحده به قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي،هر گونه تبليغات پارچه اي، كاغذي، مقوايي، فلزي است و مسئوليت تخلف متوجه فرد يا افراد يا گروه ها و تشيكلاتي است كه اقدام به تبليغات ممنوعه كرده اند.
ممنوعيت هاي مذكور در مواد قانوني فوق در حالي است كه متاسفانه شاهد استفاده از تعداد بسيار زيادي بيلبورد و پلاكارد و عكس در ابعاد غير متعارف و فرم ها و شكل هاي مختلف و در اماكن غير از ستادهاي انتخاباتي كانديداها در سطح شهر، خيابان ها، ميادين و بزرگراه ها و همچنين راه اندازي كاروان هاي تبليغاتي به نفع برخي از نامزدهاي انتخاباتي هستيم.
همچنين وفق ماده 69 قانون انتخابات رياست جمهوري الصاق هر گونه آگهي تبليغاتي بر روي علائم راهنمايي و رانندگي، تابلوي بيمارستان ها، تابلوي مدارس و ساير موسسات آموزشي دولتي و وابسته به دولت ممنوع بوده و مامورين انتظامي در صورت مشاهده چنين مواردي متخلفين را جلب و به منظور تعقيب قانوني به مقامات قضايي تحويل مي دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين بنا به ماده 89 قانون انتخابات رياست جمهوري، ماموران انتظامي مكلفند با دستور كتبي فرماندار نسبت به امحا اعلانات ،عكس ها و پوسترهاي منصوبه در اماكن ممنوعه مذكور اقدام كنند.
عليهذا دستگاه هاي مسئول در اين زمينه موظفند ضمن حفظ فضاي رقابتي صحيح ميان نامزدها، تا حد امكان از تبليغات غير قانوني، ناسالم و نامتعارف جلوگيري كنند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23685

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اطلاعيه هيات نظارت بر انتخابات شهرستان تهران در خصوص تخلفات تبليغاتي انتخاباتي، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005