پنجشنبه 14 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تاييد حکم پنج سال حبس تعزيری برای محمد داوری، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر ـ شعبه ۵۴ دادگاه تجديدنظر استان تهران، حکم پنج سال حبس تعزيری برای محمد داوری، سردبير وب‌سايت سحام‌نيوز را عينا تاييد کرد.

پيش از اين، شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب، محمد داوری، فعال مدنی را به پنج سال حبس محکوم کرده بود. اتهامات اين عضو شورای مرکزی کانون معلمان ايران در دادگاه بدوی، «فعاليت تبليغی عليه نظام، اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنيت کشور و اخلال در نظم عمومی» عنوان شده بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته گزارشگران حقوق بشر، تاييد اين حکم در حالی صورت گرفته که مهدی کروبی، دبيرکل حزب اعتماد ملی، طی نامه‌ای به دادستان تهران، «مسئوليت مربوط به مدعيان تجاوز در کهريزک را بر عهده گرفته بود.»

محمد داوری، ۱۷ شهريورماه سال گذشته، در دفتر حزب اعتماد ملی بازداشت شد و از آن تاريخ در زندان اوين به‌سر می‌برد.

بارها گزارش‌هايی در مورد فشار بر محمد داوری برای اخذ اعتراف تلويزيونی از وی منتشر شد که اعتراض نهادهای مدافع حقوق بشر را درپی داشت.

وب‌سايت سحام‌نيوز، ارگان رسمی حزب اعتماد ملی اعلام کرده علت بازداشت محمد داوری، «جمع‌آوری و تهيه مدارک مربوط به تجاوز جنسی در زندان‌ها» بوده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016