یکشنبه 27 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسن رضايی: با آمريکا تعامل سازنده و موثر خواهم داشت، ايلنا

در مساله هسته‌ای غنی‌سازی اورانيوم را در راستای از بين بردن تنش‌های موجود با همکاری کشورهای منطقه انجام می‌دهم.


دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: در صورت پيروزی در انتخابات، دولت من با آمريکا تعامل سازنده و موثر خواهد داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


محسن رضايی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در بندرعباس با بيان اينکه تاکنون توجه کافی به استان‌های کشور نشده است اظهار داشت: توسعه بنادر جنوب به منظور تجارت با کشورهای منطقه خليج فارس و آسيای مرکزی در اولويت برنامه‌های اقتصادی دولت آينده من قرار دارد.
وی تاکيد کرد:در صورت اينکه رئيس‌جمهور کشور شوم هرمزگان را به پل تجاری بين‌المللی در راستای ارتقاء اقتصاد ملی تبديل می‌کنم
فرمانده اسبق سپاه خاطر نشان کرد: دولت من يک دولت کارآفرين خواهد بود و به همين منظور از تشويق و توسعه سرمايه‌گذاری‌های خارجی و حمايت از سرمايه‌گذاران داخلی در راستای گسترش تجارت ايران اسلامی دريغ نخواهم کرد.
رضايی ادامه داد: برنامه‌های مفصل و مدونی را برای اشتغال مولد با درآمد مطلوب برای جوانان در عرصه‌های صنعت، کشاورزی و جهانگردی طراحی و کارشناسی کرده‌ام.
اين کانديدای انتخابات رياست جمهوری دور دهم با بيان اينکه تعامل و همکاری با کشورهای منطقه در اولويت برنامه‌های سياست خارجی دولت من قرار دارد بيان داشت: تفکر من در سياست خارجی منطقه‌گرايی و همگرايی خواهد بود و از موضع تعامل موثر و سازنده با کشورهای دنيا حتی آمريکا نگاه می‌کنم.
وی تصريح کرد: در مساله هسته‌ای نيز غنی‌سازی اورانيوم را در راستای از بين بردن تنش‌های موجود با همکاری کشورهای منطقه انجام می‌دهم.
رضايی همچنين درخصوص نقش ايثارگران و نظاميان در دولت احتمالی‌اش گفت: از آنجايی که اساس امنيت ملی ما به دوش اين قشر از جامعه است وجود هرگونه رابطه بين دولت و اين قشر را حذف می‌کنم و شئونات و عزت آنها را در جامعه ارتقاء خواهم بخشيد.
وی در پايان قوی‌ترين رقبای خود را فقر، بيکاری و معضلات اجتماعی دانست و اظهار داشت: تمام توان دولت خود را در راستای برطرف ساختن اين معضلات به کار می‌گيرم.





















Copyright: gooya.com 2016