سه شنبه 22 اردیبهشت 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روزنامه فرهنگ آشتی، ارگان مطبوعاتی محسن رضايی: پيشنهاد انصراف احمدی نژاد از انتخابات

روزنامه فرهنگ آشتی در سرمقاله خود با تشريح برخی سياست های دولت نهم و انتقاد از آنها، نتيجه گرفته است که بهتر است احمدی نژاد از انتخابات انصراف دهد.


شفاف: ارگان مطبوعاتی محسن رضايی، کانديدای اصول گرای انتخاباتی رياست جمهوری، به محمود احمدی نژاد ديگر کانديدای اصول گرای انتخابات پيشنهاد داده از عرصه انتخابات انصراف دهد!



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روزنامه فرهنگ آشتی در سرمقاله خود با تشريح برخی سياست های دولت نهم و انتقاد از آنها، نتيجه گرفته است که بهتر است احمدی نژاد از انتخابات انصراف دهد.

رئيس شورای سياست گذاری اين روزنامه نوشته است: نتيجه آنکه آقای احمدی‌نژاد با آگاهی از اين اصل مهم که «هرکسی را بهر کاری ساختند» و با عنايت به اين فرمول که «کناره‌گيری از قدرت موجب محبوبيت دائمی می‌شود» شايسته‌تر و خداپسندانه‌تر آن است که در راستای به هدر نرفتن هرچه بيشتر سرمايه‌های مادی و انسانی کشور که از اصول مسلم منافع ملی هر کشوری به شمار می‌رود و با علم به اينکه زمانی که گذشت ديگر برنمی‌گردد، بهتر است با اعلام انصراف خود از کانديداتوری در انتخابات دهم رياست جمهوری، از آرزوی کسب قدرت دوباره نهاد اجرايی کشور صرف‌نظر کند تا هم اصولگراها «مجبور» به حمايت از او نباشند و هم اصل حياتی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که مورد نظر ويژه مقام معظم رهبری و ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی ايران است تحقق يابد.





















Copyright: gooya.com 2016