دوشنبه 26 فروردین 1387

فاطمه آليا نماينده تهران در مجلس: مردم در انتخابات به ياران خاتمي اعتماد نكردند، فارس

نماينده مردم تهران در مجلس هفتم گفت: مردم در مرحله اول انتخابات به ياران خاتمي اعتماد نكردند. ياران خاتمي در اين رفراندوم شكست خوردند.

فاطمه آليا نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با اشاره به تغيير نام ياران خاتمي از ليست اصلاح طلبان گفت: با توجه به بررسي هاي صورت گرفته از جامعه مشخص شد كه اقبال به سمت اصولگرايان است همانطور كه در انتخابات مجلس هفتم و رياست جمهوري نهم حركت مردم به سمت اصولگرايان بود.

وي گفت: اصلاح طلبان مي‌دانستند كه ديگر در جامعه جايي ندارند، آنها سعي كردند از خاتمي به عنوان فردي كه داراي محبوبيت و ارتباطات قوي است، شخصيتي را در جامعه ايجاد كنند تا به مردم بگويند كه افرادي كه از ايشان حمايت مي‌كنند، داراي محبوبيت هستند.

منتخب مردم در مجلس هشتم افزود: اصلاح طلبان به ويژه تندروهاي اين طيف به دليل عملكردي كه داشتند در جامعه جايگاهي را نداشتند و يك مرده سياسي بودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

آليا با اشاره به اينكه اصلاح طلبان با تمام قوا وارد انتخابات مجلس هشتم شدند، گفت:ياران خاتمي با تمام سرمايه و تواني كه داشتند، وارد عرصه انتخابات مجلس هشتم شدند و چون انتخابات در ايران مردمي است و آنها از جايگاه مردمي برخوردار نبودند، رأي آنها نشان داد كه آنها در رفراندوم ملي شكست خوردند.

وي تصريح كرد: آنها به دليل عدم ارتباط مردمي در چند سال حاكميت خود، هم به خودشان ضربه زدنند و هم به شخصيت خاتمي، البته اين ضربه به شخصيت پيش از سياسي شدن ايشان وارد آمد.

آليا تأكيد كرد: انتخابات مجلس هشتم رفراندوم براي خاتمي بود.

نماينده مجلس هفتم با اشاره به عدم اعتماد مردم به ياران خاتمي گفت:در مناطقي كه احتمالاً اقبالي به سوي اصلاح طلبان بود، اين اقبال به سمت اصلاح طلباني بود كه پا روي ارزش‌هاي اين نظام نگذاشته بودند و عملكرد آنها باعث خوشحالي دشمنان نمي‌شد و اين گرايش به سمت ياران خاتمي نبود.

وي در پايان گفت: رأي مردم در انتخابات مجلس هشتم رأي معنا داري بود و نشان از عدم اعتماد آنها به ياران خاتمي و اصلاح طلبان تندرو بود.

Copyright: gooya.com 2016