دوشنبه 27 شهریور 1385

تشكر از مواضع خاتمي در آمريكا و اظهار تاسف از انجام برخي تحريف‌ها در سخنان وي در داخل كشور در جلسه‌ي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز، ايسنا

جلسه‌ي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز يكشنبه‌شب با حضور اكثريت اعضا و به رياست حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيدمحمد خاتمي تشكيل شد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز در اين جلسه گزارش مبسوطي از مسافرت اخير خود به ژاپن و آمريكا را كه به دعوت‌هاي كوفي عنان دبير كل سازمان ملل و تعدادي از مراكز مهم مذهبي و علمي صورت گرفت، ارائه كرد.

در گزارش ارسالي از سوي شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارز آمده است: سخنراني‌هاي عالمانه و مصاحبه‌هاي عمومي و مطبوعاتي روشنگر آقاي خاتمي در مجامع مهم و اثرگذار آمريكا از جمله در جمع چند ده هزار نفري مسلمانان و نيز در دانشگاه معتبر هاروارد و كليساي بزرگ واشنگتن و ساير مراكز علمي، فرهنگي و ديني و تبيين اصول بنيادين اسلام و انقلاب اسلامي و دفاع قاطع و بسيار مؤثر از حقوق حقه ملت ايران در رابطه با انرژي هسته‌اي و دفاع مشروع و مقدس حزب‌الله لبنان از كيان اسلامي و سرزمين خود و نيز شبهه‌زدايي از افكار عمومي و نخبگان آمريكا درباره مسائل جهان اسلام و جمهوري اسلامي ايران و انعكاس و تأثير بسيار گسترده آنها در سطح جامعه آمريكا و اروپا به گونه‌اي كه فضاي به شدت مسموم تبليغاتي صهيونيست‌ها و عناصر ضدانقلاب وابسته را خاموش و به نفع اسلام و جمهوري اسلامي ايران تغيير داد، از جمله نكات اين گزارش بود.

مجمع روحانيون مبارز افزوده است كه با تشكر فراوان و قدرداني از اين تلاش خداپسندانه خاتمي و اقدامات افتخارآميز او از اين كه در داخل كشور به دليل تنگ‌نظري‌ها و كوته‌بيني‌ها اين سفر مهم و دستاوردهاي بزرگ مورد بي‌مهري قرار گرفته، اظهار تاسف مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين تشكل اظهار داشته است: تأسف‌بارتر اين‌كه قلم‌هايي مسموم و مشكوك با تحريف آشكار اظهارات و مصاحبه‌هاي جناب آقاي خاتمي و اهانت نابخشودني به اين فرزند فاضل امام، عملا در همان مسير گام نهادند كه رسانه‌هاي عصباني صهيونيستها پيرامون اين سفر در آن گام نهادند. مجمع روحانيون مبارز از رسانه‌هاي عمومي به ويژه رسانه ملي مي‌خواهد براي آگاهي عموم مردم از اين سفر مهم و دستاوردهاي آن، به گونه شايسته اطلاع‌رساني كنند.

در همين زمينه:

Copyright: gooya.com 2016