دوشنبه 17 بهمن 1384

عضو كميسيون فرهنگي مجلس هفتم: فيلترينگ BBC به هيچ وجه سياسي نبوده است، ايلنا

جمهوري اسلامي ايران مستندات و مدارك متعددي از تخلفات BBC دارد

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو كميسيون فرهنگي مجلس هفتم از وجود مستندات و مدارك متعددي درجمهوري اسلامي ايران براي فيلتر شدن سايت BBC خبر داد و گفت: فيلترينگ سايت BBC به هيچ وجه سياسي نبوده است.

سيدجلال يحيي‌‏زاده، عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم در گفت وگو با خبرنگار"ايلنا"، با اشاره به پيگيري‌‏هايش در مورد علت فيلترينگ سايت BBC ، گفت: بنده با مسوولين و كميته مربوطه جلساتي داشتم كه در اين جلسات مستندات و مدارك متنوع و متعددي به بنده ارايه شد كه نشان مي‌‏داد اين سايت تخلفات بسياري زيادي در مدت فعاليت خود در ارتباط با اطلاع رساني آزاد داشته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: مسوولين جمهوري اسلامي با وجود اين حجم از تخلف باز هم اعلام كردند اگر اين سايت نسبت به تعهدات و ضوابط مربوطه پايبندي داشته باشد قطعا به همان شكل مي‌‏تواند به صورت كامل فعال باشد.
نماينده ميبد و تفت در پاسخ به اين سوال كه تعهدات و ضوابطي كه "بي بي سي " بايد رعايت كند، چيست؟ گفت: در يك جمله به شكل سالم فعاليت كند يعني بدنبال تخريب و عبور از خط قرمزها نباشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عضو كميسيون فرهنگي مجلس هفتم: فيلترينگ BBC به هيچ وجه سياسي نبوده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016