چهارشنبه 12 بهمن 1384

نماينده تبريز در خصوص مبناي قانوني فيلترگذاري سايت‌‏هاي مجاز از وزير ارتباطات سوال مي‌‏كند، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سوال اكبر اعلمي، نماينده تبريز از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص مبناي قانوني فيلترگذاري سايت‌‏هاي مجاز در جلسه علني امروز مجلس هفتم اعلام وصول شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني" ايلنا" در پايان جلسه امروز مجلس هفتم، همچنين لايحه اختصاص ده درصد از عوارض ساليانه نوسازي به منظور جمع آوري حمل و نقل بازيافت و دفع زباله هاي شهري و پسماندهاي صنعتي با رعايت ضوابط فني زيست محيطي و بهداشتي اعلام وصول شد. همچنين سوال حشمت الله فلاحت پيشه، نماينده اسلام آباد غرب از وزيردفاع در خصوص علت عدم مسووليت‌‏پذيري اين وزارتخانه در رابطه با مردم مناطق مرزي كشور كه هر روز قرباني مين‌‏هاي جنگي شده و بعد از معلوليت از هيچ حقوقي برخوردار نيستند، اعلام شد.
سوال آقايان؛ سيدمحمدرضا ميرتاج‌‏الديني، نماينده تبريز و حسين شيخ الاسلام، نماينده تهران از وزير امور خارجه در خصوص اجراي تبصره ماده 8 قانون حمايت از انقلاب اسلامي فلسطين مبني بر شناسايي و معرفي شركت‌‏ها و موسسات صهيونيستي در سطح جهان اعلام وصول شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سوال محمدحسين استكي، نماينده اصفهان از وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در خصوص علت استفاده از افراد مساله‌‏دار در مسووليت هاي بالاي اجرايي وزارتخانه و شركت‌‏هاي مخابرات استان و سوال جهانبخش امنيي، نماينده كرمانشاه از وزير ارتباطات در خصوص علت عدم مقابل موثر وزارتخانه در انتصابات اخير استاني با نمايندگان و سوال سليمان فهيمي نماينده پارس آباد از وزير بازرگاني در خصوص علت عدم تحويل آرد شهري و روستاي شهرستان پارس آباد نيز جزو موارد اعلام وصول شده قرائت شد.

Copyright: gooya.com 2016