شنبه 30 مهر 1384

"جمعیت زنان جمهوری اسلامی" تاسیس "حزب زنان جمهوری اسلامی" را بررسی می کند، مهر

یک عضو ارشد جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران گفت:این تشکل سیاسی در نشست روز یکشنبه خود، موضوع تشکیل "حزب زنان جمهوری اسلامی" را مورد بررسی قرار می دهد.
این عضو شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر" در واکنش به خبر تاسیس حزب زنان جمهوری اسلامی ، تصریح کرد : جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران از احزاب سابقه دار کشور است که ریاست آن را فرزند بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی بر عهده دارد.

وی احتمال داد کسانی که به دنبال ایجاد حزب زنان جمهوری اسلامی هستند، از وجود فعالانه چنین تشکلی مطلع نیستند.

این عضو ارشد جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران متذکر شد که با طراحان تاسیس حزب زنان جمهوری اسلامی در این خصوص مذاکره خواهد کرد.

وی در خاتمه تصریح کرد: جمعیت زنان جمهوری اسلامی موضوع ایجاد یک حزب جدید با عنوان "زنان جمهوری اسلامی" را در نشست یکشنبه شب خود بررسی می کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

روز گذشته یک سایت خبری نوشت که "تعدادی از زنان اصولگرا تقاضای تشکیل حزب مستقل زنان به نام حزب "زنان جمهوری اسلامی" کرده‌ اند و افرادی چون خانم ‌ها منیره نوبخت و عباسی از تشکیل دهندگان آن می‌ باشند".

این در حالی است که "جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران" از سال 1368 با مجوز وزارت کشور (با شماره پروانه 11/1-42/الف) مشغول فعالیت بوده و مسوولیت آن را "زهرا مصطفوی" دختر امام راحل (ره) بر عهده دارد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"جمعیت زنان جمهوری اسلامی" تاسیس "حزب زنان جمهوری اسلامی" را بررسی می کند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016