چهارشنبه 20 مهر 1384

توضيح مديركل دفتر وزارتي وزارت ارشاد درباره بخشنامه ساعت حضور بانوان در حوزه‌هاي اداري اين وزارتخانه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

پرويز كرمي مديركل دفتر وزارتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره اخبار منتشرشده مبني بر صدور بخشنامه‌اي با محتواي ممنوعيت حضور بانوان در زيرمجموعه‌هاي اين وزارتخانه پس از ساعت 18 توضيح داد.

وي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران، ايسنا، با تاكيد بر اين‌كه مطالب منتشر شده، ناقص بوده است گفت: بخشنامه‌اي از سوي بنده نه وزير ارشاد آن هم به در خواست تعدادي از بانوان شاغل در بخش‌هاي اداري و ستادي كه بنا بر برخي رويه‌هاي سابق تا ساعات پايان شب مجبور بودند در محل كار حاضر باشند، صادر شده است، البته بنده گله و درخواست بانوان همكار را ابتدا با وزير در ميان گذاشتم و پس از آن، اين بخشنامه صادر شد.

كرمي با بيان اين‌كه هدف از صدور اين بخشنامه جلوگيري از اتلاف وقت بانوان كارمند در بخشهاي اداري بوده است افزود: حفظ حرمت و شان بانوان محترم از ديگر دلايل اين امر بوده است.

وي هم‌چنين گفت كه اين بخشنامه صرفا مربوط به بخشهاي اداري بوده و در صورت نياز و با هماهنگي مسوولان اين بخشها، بانوان شاغل در آنها مي‌توانند بيشتر از ساعت مقرر نيز در محل كار حضور داشته باشند.

متن اين بخشنامه كه از سوي دفتر وزارتي وزارت ارشاد در اختيار ايسنا قرار گرفته به اين شرح است:

«معاونان محترم وزير

روساي محترم سازمانهاي تابعه

مديران كل محترم ستادي و استاني

با سلام

با توجه به نقش حساس زنان كشورمان در تعالي جامعه انساني از يك‌سو و نظر به ضرورت حضور موثر بانوان شاغل در كانون گرم خانواده جهت ايفاي وظيفه حساس تربيت فرزندان از سوي ديگر، حسب دستور وزير محترم مقتضي است از حضور همكاران خانم در كليه واحدهاي اداري بعد از ساعت 18 خودداري نمايند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بديهي است در صورت نياز به خدمات اين دسته از همكاران حضور بانوان شاغل در خارج از محدوده يادشده با هماهنگي دفتر وزارتي بلامانع است.»

Copyright: gooya.com 2016