جمعه 27 آذر 1383

پدر منوچهر محمدي: حكم منوچهر محمدي براساس آخرين اعلام از 5/6 سال به 10 سال افزايش يافته است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

منوچهر محمدي از بازداشت شدگان حوادث مربوط به 18 تير 78 روز پنج شنبه براساس پرونده ديگري به اتهام اخلال در نظم زندان و اقدام عليه مسئولين نظام، به پرداخت 300 هزار تومان جزاي نقدي بدل به حبس محكوم شده است.
پدر منوچهر محمدي در تماس با خبرنگار" ايلنا"، ضمن اعلام اين خبر گفت: اين حكم روز پنج شنبه از طرف 1052 دادگاه عمومي صادر شده و از سوي دايره اجراي احكام شعبه 3 مستقر در زندان اوين به منوچهر محمدي ابلاغ شده است.
وي افزود: همچنين به وي- منوچهر محمدي- گفته شده است كه پرونده هاي ديگري براي او مبني بر اقدام عليه نظام به جريان افتاده است.
پدر دو دانشجوي زنداني با بيان اين كه حكم منوچهر محمدي براساس آخرين اعلام از 5/6 سال به 10 سال افزايش يافته است، از ادامه افزايش حكم فرزندش ابراز نگراني كرد ومدعي شد: در حالي كه بنده بعد از گذشت 5/5 سال از بازداشت فرزندان خود تقاضاي آزادي آنها را داشتم و به اين امر اميدوار بودم متاسفانه پرونده هاي جديدي با عناوين مختلف عليه آنها مطرح شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

محمد محمدي در پايان ابراز اميدواري كرد كه مسئولان دستگاه قضايي درد دلهاي او را بشنوند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15630

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پدر منوچهر محمدي: حكم منوچهر محمدي براساس آخرين اعلام از 5/6 سال به 10 سال افزايش يافته است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016