جمعه 27 آذر 1383

مهناز انصاريان نويسنده وبازيگر: پرونده‌ام بلاتكليف است؛ درحال حاضر بنده امنيت جاني ندارم ودائم مورد تهديد قرار مي‌گيرم، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

مهناز انصاريان، نويسنده و بازيگر سينما و تلويزيون، از اطاله‌ي دادرسي پرونده‌اش ابراز نارضايتي كرد و پيگيري اين موضوع از سوي رييس قوه‌ي قضاييه را خواستار شد.

مهناز انصاريان به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: حدود چهار سال پيش فردي كه بعدها بيان كرد وابسته به يكي از دستگاه‌هاي امنيتي كشور است، مبلغ 108 هزار دلار از خانواده‌ي بنده كلاهبرداري كرد و من با شكايت از او پيگير اين موضوع شدم. اين فرد در تمام دادگاه‌ها از مرحله‌ي بدوي تا تجديدنظر و ديوان عالي كشور به اتهام كلاهبرداري و جعل اسناد محكوم شده است اما در حال حاضر پرونده در شعبه‌ي 15 تشخيص ديوان عالي كشور مطرح و در حال رسيدگي مجدد است.

انصاريان خاطرنشان كرد: در طول اين چهار سال از سوي اين كلاهبردار به انواع و انحاء مختلف مورد اذيت و آزار قرار گرفته‌ام و اين فرد اتهاماتي به من نسبت داده و برايم تشكيل پرونده داده است كه پيگيري اين پرونده‌ها نيز برايم مشكلاتي را پديد آورده است.

وي با بيان اينكه برايش حكم غيابي صادر شده، صدور اين حكم را «به ناحق» عنوان كرد و از صدور حكم غيابي در حالي كه مكانش مشخص بوده و انتشار آن در برخي از روزنامه‌ها گله كرد.

انصاريان گفت: هدف از انتشار اين حكم، فقط بازي با آبرو و حيثيت و ترساندن من بوده تا مرا از ادامه پيگيري پرونده‌ي‌ خانواده‌ام باز دارند و اگر رييس مجتمع قضايي شهيد قدوسي و معاون اين مجتمع به داد من نمي‌رسيدند قاضي مي‌خواست بنده را زنداني كند در حالي كه تمام حقوقدانان مي‌دانند كه حكم غيابي، زندان ندارد و بنده با صدور قرار وثيقه آزاد شدم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين نويسنده اظهار داشت: از آيت‌الله شاهرودي كه نسبت به احقاق حق مظلومان توجه خاص و ويژه‌اي دارند، خواهش مي‌كنم با نگاه انسان‌دوستي و تفكر پاكي كه در رابطه با دستگاه قضايي دارند، مرا ياري كنند و از اين ظلمتي كه پيرامونم را احاطه كرده است به روشنايي برسانند.

وي در پايان با بيان اينكه پرونده‌اش در يكي از دادگاه‌ها بلاتكليف است گفت: در حال حاضر بنده امنيت جاني ندارم و دائم مورد تهديد قرار مي‌گيرم.

Copyright: gooya.com 2016