سه شنبه 6 تیر 1385

مهری روستایی گرایلو، شهردار ساوه و تنها زن شهردار در ایران رسما برکنار شد

خبر: محسن داودآبادی


مهری روستایی گرایلو تنها زن شهردار در ایران به دنبال تشدید نارضایتی های گسترده و عمومی در بین اهالی این شهر، توسط اعضای شورای شهر ساوه رسما از این سمت برکنار شد.

خانم روستایی گرایلو دوسال پیش با انصراف از ادامه عضویت در شورای شهر ساوه، وارد ساختمان شهرداری شد و به گفته منتقدانش تاکنون طیف وسیعی از بستگان و اقوامش را وارد این سازمان کرده و عملکرد وی نیز نارضایتی های عمومی و بویژه ساکنان حاشیه شهر و محلات فقیر نشین را تشدید کرده است.

گفته می شود در جریان سفر اخیر محمود احمدی نژاد به شهر ساوه، تعداد زیادی شکایت مردمی از نحوه عملکرد خانم روستایی به دفتر رئیس جمهور ارسال شده بود بطوریکه دولت و شورای شهر نتوانسته اند در مقابل درخواست عمومی مقاومت کنند.

چندی پیش نیز سایت خبری حسین اسلامی نماینده مردم ساوه در مجلس (http://www.etedale-eslami.com) در مطلبی به استناد گزارش دیوان محاسبات کشور از وقوع تخلفات گسترده در این سازمان خبر داده بود که خانم روستایی به اتفاق علیرضا آشناگرفرماندار، این تخلفات را مرتکب شده است. آقای آشناگرنیز چندی پیش با دستور شخصی مصطفی پور محمدی وء ?یر کشور از کار برکنار شده بود. سایت خبری بازتاب که از نزدیکان محسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام است طی ماههای گذشته از تخلفات گسترده فرماندارسابق با همدستی شهردار معزول ساوه خبرداده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شهردار و فرماندار معزول ساوه به سرکوبی منتقدان و نویسندگان مطالب انتقادی در جراید محلی شهرت دارند.مدیر سایت حسین اسلامی پیش تر اعلام کرده بود فرماندار معزول ساوه، او را تلفنی تهدید کرده که در باره او هیچگونه مطلبی روی خروجی سایت منتشر نکند.

یک عضو شورای شهر ساوه که مسئولیت تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری را بر عهده دارد طی دو سال گذشته بارها نسبت به انجام تخلفات وسیع و تاراج اموال مردم در شهرداری ساوه هشدار داده تا آنجا که گفته می شود جلسات اخیر شورا به صحنه زد و خورد و تنش لفظی بین مدافعان و مخالفان خانم روستایی گرایلو تبدیل شده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهری روستایی گرایلو، شهردار ساوه و تنها زن شهردار در ایران رسما برکنار شد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016