یکشنبه 9 اسفند 1383

توضیح عباس کاکاوند در مورد خبر ایسنا: وبلاگ دارم،اما سایت ندارم!

در خبر ارسالی ایسنا کمی بی دقتی صورت گرفته است که لازم است توضیحی هم در مورد دادگاه و هم بحث وبلاگ منسوب به بنده صورت گیرد. درواقع این یک توضیح نه چندان بی اهمیت و ناشی از یک اشتباه کوچک خبری است.
در خبر ایسنا بین کلمه سایت و وبلاگ اشتباه شده است و بنده صرفا اعلام کردم که سایتی ندارم. اما خبرنگار ایسنا (که ظاهرا سایت را با وبلاگ
یکی می داند!) هم کلمه وبلاگ و هم کلمه سایت را تواما بکار برده است. درواقع وبلاگ من
موجود است و خوانندگان محترم می توانند مستقیما بدان مراجعه کنند.در خبری هم که سایت مذکور اورده بود به سایت اشاره شده بود و نه وبلاگ ! (مطلب مورد اشاره نمی دانم در چه سایتی بوده است !)

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ضمنا بنده در حال راه انداختن سایت شخصی خود هستم که تا زمان آغاز به کار آن، مطالب بنده منحصرا در وبلاگ شخصی ام و سایت گویا نیوز به استناد به این وبلاگ و صلاحدید مسوولین سایت گویادرج خواهد شد. هر گونه مطلب یا نوشته ای در هر محیط مجازی (اعم از سایت، وبلاگ،Mud یا هر محیط مجازی دیگری) که به اسم بنده درج شده باشد از درجه اعتبار ساقط و ربطی به بنده ندارد.
متاسفانه ایسنا این اشتباه خبری خود را در مورد دادگاه بنده بکار برده است. این اولین جلسه دادگاه بنده است و نه دوم، چون جلسه اول اساسا تشکیل نشد! اتهامات بنده نیز چهار اتهام است و نه دو اتهام: افترا،نشر اکاذیب،توهین و تبلیغ علیه نظام!
بنده این توضیح را برای خبرگزاری ایسنا خواهم فرستاد.

با تشکر
عباس کاکاوند

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18758

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توضیح عباس کاکاوند در مورد خبر ایسنا: وبلاگ دارم،اما سایت ندارم!' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016