سه شنبه 4 اسفند 1383

توصیه دلسوزانه به سران جناح راست: قطار ریاست جمهوری را متوقف کنید! عباس کاکاوند

سیاست، عرصه واقعیت هاست و نه آمال و آرزوها و فقدان واقع بینی در سیاست بیش از هر جای دیگر به انسان لطمه می زند! اما در شرایط فعلی آنچه در رفتار جناح راست بیش از همه چیز به چشم می خورد، گریز از واقعیت و زیستن در عرصه توهمی است.
متاسفانه سران جناح راست هنوز به این باور نرسیده اند که بازی انتخابات ریاست جمهوری را باخته اند و همچنان بر این گمان هستند که قطار ریاست جمهوری به دلخواه آنان در حال حرکت کردن است، در حالی که این قطار مدت هاست که از ریل خارج شده و اگر دیر به دادش نرسند و قطار را متوقف نکنند، بیم آن می رود که به سوی دره سرازیر شود و تمام سرنشینان را به کام مرگ فرو برد!
در واقع مساله اصلی جناح راست در شرایط حاضر، نه پیروزی در انتخابات (که این دیگر دست نیافتنی شده است) بلکه حفظ خود در شرایط موجود است!
البته به این افراد باید حق داد، هیچ کس باور نمی کرد که جناح راست در دوران اوج خود چنین ناشیانه رفتار کرده و یک بازی برده را به یک باخت تبدیل کند!
تردیدی نیست که دلیل این شکست پیشاپیش و دیگر غیر قابل تغییر را باید در ضعف طراحان و برنامه ریزان جناح راست دانست. جای تامل و پرسش بسیار دارد که چگونه افرادی مانند ناطق نوری، رضا باهنر و حبیب اولادی با از سر گذراندن تجربه شکست دوم خرداد و ده ها سال تجربه کار سیاسی چنین بلایی را برای جناح راست به ارمغان آورند!! بدنه جناح راست باید این افراد را مورد مواخذه قرار داده و به چالش جدی بکشاند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در چنین شرایطی توصیه دلسوزانه بنده به سران جناح راست این است که این قطار از ریل خارج شده را متوقف کنند، با تاکتیک های بی نتیجه ای همچون افزایش اعضای کمیته ، افزایش تعداد نامزدها (مورد بی نتیجه و صوری قالیباف) و... بر سوخت و سرعت این قطار نیفزایند و به تدریج سرعت این قطار را کم کرده و متوقف کنند. در غیر این صورت، فرجام ناخوشایندی برای جناح راست رقم خواهد خورد! ریاست جمهوری را فراموش کنید، به فکر خود باشید! این توصیه دلسوزانه بنده به جناح راست است!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18604

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توصیه دلسوزانه به سران جناح راست: قطار ریاست جمهوری را متوقف کنید! عباس کاکاوند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016