چهارشنبه 5 اسفند 1383

مطرود، مغضوب و ملعون! عباس کاکاوند

اول که با برخی سران جناح راست درافتادم و نوشتم که یکی از این افراد که خود را مظهر ساده زیستی وانمود می کند زندگی دوگانه ای برای خود ترتیب داده که از زمین تا آسمان با زندگی تهرانش متفاوت است، خانه او در تهران حتی فرش هم ندارد اما در شهرستان باغ هزار هکتاری پسته دارد که در حال ساختن ویلایی در آن است. مطرودشان واقع شدم! گفتند که این آدم از جناح راست خروج کرده است، باید حساب او را رسید تا درس عبرتی برای سایرین باشد! بنابراین رسالتی ها پرونده ای برایم تشکیل دادند، زندگی مرا به هم ریختند براین که صرفا گفته بودم کسی که شما به عنوان پیغمبر جناح راست می شناختید، یک آدم ریاکار است! بعد مرا تحت فشار گذاشتند که بیا بنویس این آدم مرتض نبوی نیست! و چون من این را ننوشتم، مرا به زندان انداختند با آن که هیچ مدرکی علیه ام نداشتندو جالب این بود که مدرک تبرئه مرا بازپرس بی حیا به عنوان مدرک جرم حساب کرده است! چون این ادم با آقای محمد کاظم انبارلویی در تماس تلفنی مستنقیم بوده است!
یعنی به همین راحتی با زندگی یک جوان بازی کرد، بازپرسی که نمی دانم چگونه می خواهد درآخرت جواب بنده را بدهد.
بعد که نوشتم سران جناح راست از یک نهاد عمومی (که باید در خدمت فقرا و ایتام باشد) به نفع خود و برخلاف نص صریح قرآن سوء استفاده می کنند، آقای باهنر گفت تو اصلا دین و ایمان نداری! انبارلویی جلوتر رفته و خیلی راحت گفت تو کافر شده ای! یعنی چون به آقایون گفتم دزد، شدم کافر! اگر می گفتم کافر، معلوم نبود چه اتهامی به بنده می زدند! و بدین ترتیب مغضوب واقع شدم!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بعد که پروژه ریاست جمهوری شان شروع شد و بنده طی چند مقاله یکی یکی اشتباهاتشون را برشمردم و گفتم چقدر ناشیانه و خام عمل کردید، گفتند کاکاوند دارد پروژه ریاست جمهوری را خراب می کند،در حالی که آقایون خودشون داشتند خراب می کردند و من فقط اشتباهاتشون را می گفتم! این جا بود که ملعون راست واقع شدم، به عنوان کسی که راستی ها را از بخور بخور بازداشته بودم! در حالی که همه می دانند راستی ها خود اشتباه کرده اند و به قدری بد عمل کرده اند که رویشان نمی شود بگوید تقصیر خودمان بوده است و برای فرافکنی انگشت اتهام را متوجه بنده ساخته اند! در این جاست که ملعون جناح راست واقع شده ام و در خطابه ها و جلسات شان مرتب به کاکاوند فحش و ناسزا می دهند!
حال که طی یک توصیه دلسوزانه نوشته ام که ریاست جمهوری را فراموش کنید! با این طرح های مسخره فقط سرمایه های جناح راست را بر باد می دهید! نمی دانم چه فحشی را علیه بنده اختراع کرده و به کار خواهند برد!

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18656

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مطرود، مغضوب و ملعون! عباس کاکاوند' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016