شنبه 9 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: بايد قداست "دايی" را حفظ کنيم، قهرمانی پايان فصل را می خواهيم، نه نيم فصل، ايسنا

- نيمه نخست بازی درحد ليگ يک نبود چه برسد به ليگ برتر

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: ما به دنبال قهرمانی در هر سه جام هستيم.

به گزارش ايسنا، امير قلعه‌نويی پس از برتری تيم استقلال در بازی مقابل سايپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خدا را شکر که توانستيم سه امتياز بازی را بگيريم، ما دو نيمه متفاوت داشتيم، در نيمه نخست بازی در حد ليگ يک نيز نبود چه برسد به ليگ برتر اما، در نيمه دوم سرعت بيشتری به بازی داديم و تلاش کرديم تا با شناسايی فضاها به گل برسيم و معتقدم حضور فرهاد مجيدی در زمين تاثير بسياری برای ما داشت.

وی افزود: در نيمه دوم بهتر بوديم و توانستيم دو گل به ثمر برسانيم اما معتقدم بازيکنان بعد از اين دو گل اشباع شدند. در هر صورت نيمه اول ضعيف بوديم اما در نيمه دوم بهتر شديم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره تعويض سياوش اکبرپور و ناراحتيش از عملکرد او نيز گفت: درباره سياوش بايد ۲۴ ساعت بگذرد تا با تمرکز بيشتری صحبت کنم در هر صورت سايپا فشار می‌آورد و ما تلاش کرديم سرعت بازی را بگيريم اما در مجموع اکبرپور خوب بود.

قلعه‌نويی درباره از دست رفتن قهرمانی نيم فصل نيز گفت: برای ما قهرمانی در نيم فصل اهميتی ندارد بلکه ما به دنبال قهرمانی در پايان فصل ليگ برتر هستيم و برای اين کار نيز برنامه‌ريزی‌هايی انجام داديم.

قلعه‌نويی درمورد رقابت‌های دور برگشت و تعداد بازی‌های خارج از خانه‌ی استقلال نيز گفت: ما در دور برگشت نه بازی بيرون از خانه و هشت بازی داخل خانه داريم اما برای تيمی که می‌خواهد قهرمان شود ديدار داخل يا خارج از خانه تفاوتی ندارد و بايد اين مسائل را کنار بگذاريم. در هر صورت ما به شهرستان‌ها می‌رويم نيز نيمی از ورزشگاه با ماست و احساس غريبی نمی‌کنيم.

قلعه‌نويی درباره انجام نشدن بازی جوانمردانه ازسوی شريفی‌نسب بازيکن تيم سايپا نيز گفت: در هر صورت بازيکن درآن شرايط حساس تمرکز ندارد با اين حال زمانی که با خود شريفی‌نسب در پايان بازی صحبت کردم او از اين کار خود خشنود نبود در هر صورت شريفی‌نسب بازيکن خوب و بااخلاقی است و در دوران مسئوليت من در تيم ملی نيز کانديدای حضور در اين تيم بود در هر صورت از تماشاگران استقلال نيز خواستم بر روی اين موضوع حساسيت نشان ندهند.

قلعه‌نويی درباره اشتباهات خط دفاعی نيز گفت: در هر صورت اين مسائل در فوتبال رخ می‌دهد ما بايد فيلم بازی را بازبينی کنيم تا درصدد اشتباهات خود را پايين بياوريم اما در کل اين مساله را قبول دارم.

قلعه‌نويی درباره وضعيت بازيکن برزيلی اين تيم نيز گفت: من نظر فنی خود را به صورت مکتوب به مديرعامل باشگاه ارائه دادم تنها مسائل پزشکی باقی مانده است که در آن باره بايد تيم پزشکی باشگاه نظر نهايی را بدهد.

قلعه‌نويی درباره عملکرد پولادی نيز گفت: پولادی مدتی است به دليل مصدوميت از ميادين دور بوده و به مرور با بازی کردن شرايط بهتری پيدا می‌کند در هر صورت در نيمه نخست او در نبردها به خوبی شرکت می‌کرد اما، در نيمه دوم با آمدن فرهاد مجيدی به بازی سرعت بيشتری داديم و به گل رسيديم.

قلعه‌نويی در ادامه صحبت‌های خود پيرامون حمايت از تيم ملی فوتبال نيز گفت: در هر صورت بزرگ‌ترين رويداد ورزشی در فوتبال بازی‌های جام جهانی است در هر کشوری با ورود به جام جهانی شور و شوق عظيمی ميان مردم پيدا می‌شود به عنوان مثال کسب پيروزی ايران در ملبورن با گل حماسه‌ساز خداداد عزيزی شور و شوقی را در ميان مردم ايجاد کرد که شايد با ميليون‌ها تومان هزينه ايجاد نمی‌شد. در هر صورت معتقدم علی دايی سرمربی تيم ملی است و ما بايد قداست او را حفظ کنيم. باشگاه‌ها و فدراسيون بايد در خدمت تيم ملی باشند و اجازه ندهند کوچک‌ترين لطمه‌ای به تيم ملی وارد شود چرا که اين تيم نام ايران را با خود دارد و کادر اداری تيم ملی نيز بايد در تمامی بازی‌ها برای علی دايی و بازيکنان حاشيه‌ی امنيت درست کند. ضمن آنکه تمامی مطبوعات، باشگاه‌ها و فدراسيون بايد کمک کنند تا با توجه به دو تساوی و يک پيروزی خوب نيز که تيم ملی به دست آورده است تيم ملی را برای بازی‌های آينده به آرامش برسانيم.





















Copyright: gooya.com 2016