دوشنبه 4 آذر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قلعه‌نويی: مذاکره‌ای با باشگاه‌های عربی نکرده‌ام، اميدوارم بازيکنان برزيلی‌ از شنبه با ما تمرين کنند، ايسنا

- با حمايت تماشاگران داماش گيلان را شکست می‌دهيم

سرمربی تيم استقلال تهران گفت: به فکر دفاع از عنوان قهرمانی استقلال در جام حذفی هستيم.

امير قلعه‌نويی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: استقلال در اين فصل رقابت‌هايی را در ليگ برتر، جام حذفی و ليگ قهرمانان آسيا پيش رو دارد که در تمامی آن‌ها به دنبال موفقيت هستيم و در جام حذفی نيز به فکر دفاع از عنوان قهرمانی خواهيم بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی درباره بازی با داماش گيلان نيز گفت: بازی با داماش حساسيت و شرايط مخصوص به خود را دارد و ما به هيچ عنوان حريف خود را دسته کم نمی‌گيريم و هر بازی در جام حذفی برای ما مهم است. چرا که جام حذفی يک بازی است و نتيجه مساوی نيز در کار نخواهد بود. بنابراين هر بازی حکم فينالی را دارد که بايد در آن پيروز شويم.

قعله‌نويی درباره وضعيت بازيکنان برزيلی نيز گفت: توافقات اوليه صورت گرفته است و اميدواريم در همين روزها آن‌ها به ما اضافه شوند و از شنبه در تمرين‌ها حضور پيدا کنند.

قلعه‌نويی ابراز اميدواری کرد: استقلال با حمايت کامل تماشاگران در بازی روز سه‌شنبه داماش گيلان را شکست دهد.

سرمربی تيم استقلال درباره برخی شايعات پيرامون اختلافش با مديرعامل باشگاه استقلال نيز گفت: برای چندمين بار می‌گويم که هيچ اختلافی بين ما نيست و اگر اختلافی باشد آن را به صورت شفاف بيان می‌کنيم.

قلعه‌نويی همچنين برخی شايعات پيرامون مذاکره‌اش با باشگاه‌های عربی را رد کرد و گفت: تا زمانی که قول خود به هواداران استقلال را عملی نکنم در تيم خواهم ماند.





















Copyright: gooya.com 2016