شنبه 18 مهر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير مركزهنرهاي نمايشي راديو از قوت گرفتن طرح راه‌انـدازی «راديـو تـئاتر» خبر داد، ايسنا

مدير مركزهنرهاي نمايشي راديو با اعلام اين كه در شش ماهه‌ي دوم سال با توجه به تثبيت توليدات و افزايش آثار توليدي مركز به دنبال زمينه چيني براي راه اندازي شبكه‌ي اختصاصي نمايش هستيم گفت: اين كار را به صورت دپو و آماده سازي متن شروع كرديم كه در اين راستا حدود 400 ساعت توليد متن را در دستور كار قرار داديم و در حال عقد قرارداد با نويسندگان و سردبيراني هستيم كه اين كار را انجام دهند.

محمود زنده‌نام در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس راديو خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، درباره‌ي فعاليت‌ها و اقدامات اين مركز در شش ماهه‌ي دوم سال جاري گفت: مجموعه فعاليت‌هايي كه مركز هنرهاي نمايشي راديو در شش ماهه‌ي دوم فعاليت خودش در سال 88 در نظر دارد، به مراتب گسترده‌تر و پيچيده‌تر از شش ماهه‌ي اول سال است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي ادامه داد: طبيعي است كه در شش ماهه‌ي اول به دليل اين كه مركز تازه فعاليت خود را با مديريت جديد آغاز كرده بود يك دوره‌ي برنامه ريزي را پشت‌سر گذاشت، اما در شش ماهه‌ي دوم اين برنامه‌ريزي‌ها به ثمر مي‌نشيند و توليدات مركز افزايش مي‌يابد.

زنده‌نام با اشاره به اين كه آمار توليدات مركز نمايشي راديو در شش ماهه‌ي اول به مراتب بيشتر از توليدات سال87 اين مركز است اظهار كرد: پيش بيني مي‌كنيم در شش‌ماهه‌ي دوم سال توليدات ما افزايش بيشتري پيدا كند چرا كه در نظر داريم به سمت خصوصي سازي برويم و علاوه بر باكس‌هايي كه در برخي شبكه‌هاي صدا پيش بيني كرده‌ايم توليدات جديدي را نيز در شبكه هاي راديويي سلامت،‌ گفت وگو و البرز داشته‌ باشيم و تعهدات نمايشي آن‌ها را افزايش دهيم.

وي ادامه داد: افزايش توليدات باعث رونق،‌ تلاش و اميدواري مجموعه‌ي هنري مركز از سوي ديگر آشنايي بيشتر مخاطبان با توليدات نمايشي مركز هنرهاي نمايشي راديو مي‌شود.

زنده‌نام با بيان اين كه ما سعي مي‌كنيم با افزايش باكس‌هاي نمايشي ارتباط مخاطب را با راديو بيشتر كنيم،‌ سومين دستاورد افزايش توليدات را بيشتر شنيده شدن راديو از سوي مخاطبان عنوان كرد و گفت: در صورتي كه راديو بيشتر شنيده شود بيشتر مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد كه اين امر باعث رشد و تعالي مجموعه فعاليت‌هاي راديو مي‌شود.

زنده‌نام اظهار كرد: در شش ماهه‌ي دوم سال با توجه به تثبيت توليدات و افزايش آثار توليدي مركز به دنبال زمينه چيني براي راه اندازي شبكه‌ي اختصاصي نمايش هستيم كه اين مسير تقريبا روند خوبي را طي مي‌كند.

وي ادامه داد: اين كار را به صورت دپو و آماده سازي متن شروع كرديم. كه در اين راستا حدود 400 ساعت توليد متن را در دستور كار قرار داديم و در حال عقد قرارداد با نويسندگان و سردبيراني هستيم كه اين كار را انجام دهند.

مدير مركز هنرهاي نمايشي راديو با تاكيد بر اين كه براي راه‌اندازي «راديو نمايش» آمادگي داريم درباره‌ي موافقت معاون صدا با راه اندازي اين شبكه‌ي اختصاصي و زمان راه اندازي آن گفت: در نشستي كه با مهندس ضرغامي و معاون صدا داشتيم طرح راه اندازي اين شبكه را بار ديگر مطرح كرديم كه فعلا بايد متن، ‌برنامه‌سازي،‌ فركانس،‌ بحث‌هاي فني و... مشخص شود.

زنده‌نام در خصوص تاثير راه اندازي فرستنده‌ي پرقدرت FM كه به تازگي در كشورمان رخ داد بر راه اندازي هرچه زودتر شبكه‌ي نمايش در پايان گفت: اين فرستنده پرقدرت به معاونت صدا امكان ايجاد 10 شبكه‌ي راديويي ديگر را مي‌دهد كه اين ظرفيت خوبي براي راديو است و ما نيز تلاش مي‌كنيم بخشي از آن را به شبكه‌ي نمايش اختصاص دهيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016