دوشنبه 25 خرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نخستین سالن خصوصی تئاتر ایران با حمایت شهرداری تهران افتتاح می‌شود، مهر

مدیر تماشاخانه ایرانشهر با سپاس از حمایت دکتر محمدباقر قالیباف از افتتاح سالن‌های شماره یک و دو تماشاخانه در 24 خرداد و هفتم تیرماه به عنوان جایگاه تئاتر خصوصی ایران خبر داد.

مجید جوزانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: سالن شماره یک تماشاخانه‌های ایرانشهر طبق برنامه‌ ریزی‌هایی که کردیم امروز یکشنبه 24 خردادماه ساعت 19:30 با اجرای نمایش "همه صبح‌های زمین" حسین مسافرآستانه افتتاح می‌شود. امروز را به فال نیک می‌گیریم زیرا اولین اجرای رسمی تماشاخانه با موضوعی مربوط به جامعه مسلمانان و مردم مظلوم غزه و همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی افزود: سالن شماره 2 تماشاخانه‌های ایرانشهر نیز از هفتم تیرماه شروع به کار خواهد کرد. علاقمندان و تماشاگران عزیز می‌توانند از ساعت 10 صبح برای خرید و رزرو بلیت نمایش‌ها به گیشه تماشاخانه‌ها مراجعه کنند و از اواخر هفته نیز با مراجعه به www.tamashakhaneh.ir می‌توانند به صورت آنلاین بلیت خود را خریداری و جای خود را انتخاب کنند.

مدیر تماشاخانه‌های ایرانشهر درباره قیمت‌ بلیت و تخفیفات در نظر گرفته شده برای تماشاگران گفت: بهای بلیت ردیف یک تا سه سالن 10 هزار تومان، ردیف 4 تا 6 سالن 8 هزار تومان و باقی ردیف‌ها 5 هزار تومان است. البته امروز به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) بهای بلیت نمایش "همه صبح‌های زمین" شش هزار تومان خواهد بود. دانشجویان تئاتر می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف 50 درصدی برخوردار شوند.

جوزانی با اشاره به امکانات مطلوب فنی سالن ادامه داد: تماشاخانه‌های ایرانشهر تنها سالن‌های تئاتری ایران هستند که مجهز به سیستم برق اضطراری اتوماتیک هستند یعنی به فاصله 20 ثانیه بعد از قطع برق سیستم برق اضظراری برق مورد نیاز را تأمین می‌کند. البته به دلیل تازه ساخت بودن تماشاخانه‌ها شاید ایراداهای جزئی وجود داشته باشد که در طول بهره‌برداری برطرف می‌شود و این نکات تأثیری در کیفیت اجراها نخواهد گذاشت.

این مدرس و مدیر تئاتری تأکید کرد: با حمایت‌های دکتر قالیباف اولین خیز خود را برای تبدیل تماشاخانه‌های ایرانشهر به اولین جایگاه تئاتر خصوصی کشور برداشتیم و تلاش می‌کنیم این مکان تئاتری را به عنوان جایگاه تئاتر خصوصی ایران تثبیت کنیم. تلاش می‌کنم در راستای اعتمادی که دکتر قالیباف به بنده به عنوان مدیر تماشاخانه‌های ایرانشهر کرده‌اند هر چه بهتر و مثبت‌تر برای پیشبرد اهداف تئاتری تماشاخانه‌های ایرانشهر حرکت کرده و خالصانه قدم بردارم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016