دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مسافركشي با موتورسيكلت ممنوع مي‌شود، ايسنا

معاون حقوقي و پارلماني ناجا از طرح موضوع ممنوعيت مسافركشي موتورسيكلت‌سواران در لايحه اخذ جرايم راهنمايي و رانندگي خبر داد.

سردار محمدي‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اشاره به اين كه طرح موضوع ممنوعيت مسافركشي موتورسيكلت‌سواران در لايحه اخذ جرايم راهنمايي و رانندگي مطرح شده است، افزود: در حال حاضر نيز مسافركشي با موتورسيكلت از نظر قانوني ممنوع است اما به دليل اين كه مصاديق اين موضوع مشخص نيست در نتيجه برخوردي هم در اين رابطه صورت نمي‌گيرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در پاسخ به اين كه هم‌اكنون چه مجازاتي براي ممنوعيت مسافركشي با موتور وجود دارد گفت: چون نمي‌توانيم مصاديق اين ممنوعيت را مشخص كنيم پس نمي‌توانيم مجازاتي را هم براي اين جرم در نظر بگيريم.

سردار محمدي‌فرد به ايسنا گفت: در صورت مشخص شدن مصاديق اين ممنوعيت و بررسي اين لايحه، مشكلات موجود در اين‌باره برطرف خواهد شد و مي‌توان با اين موضوع برخورد كرد اما در حال حاضر اين قانون كامل نيست.

به گفته معاون حقوقي و پارلماني ناجا‌ حدود 8 ماده از اين لايحه در كميسيون قضايي مجلس مورد بررسي قرار گرفته است و مابقي مواد نيز ظرف دوماه آينده مورد بررسي قرار مي‌گيرد.

وي تصريح كرد: ماموران پليس در حال حاضر تنها با موتورسواراني كه ايمني لازم را رعايت نمي‌كنند و يا موجب ازدحام در خيابان‌ها مي‌شوند برخورد مي‌كنند و هيچ گونه برخوردي در رابطه با مسافركشي با موتورسيكلت مطرح نيست.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016