دوشنبه 2 شهریور 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تيراندازي مرگبار در شهر قدس شهريار؛ متهم 65ساله 6 تن را كشت و 11 تن ديگر را مجروح كرد، ايسنا

man-kills-9.jpg
مردي خشمگين با تيراندازي بسوي خانواده‌اش و عابران، شش تن را كشت و 11 تن ديگر را مجروح كرد.

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، سردار عليرضا اكبر شاهي، فرمانده انتظامي استان تهران گفت: در پي تماس تلفني يكي از شهروندان شهر قدس شهريار با مركز فوريت‌هاي پليسي (110)، در ساعت 21 شب گذشته مبني بر اين‌كه يكي از ساكنان مجتمع مسكوني واقع در خيابان شهيد عالمي شهر قدس شهريار اقدام به تيراندازي و كشتن خانواده خود و چند تن از ساكنان ساختمان مورد نظر كرده است، ماموران كلانتري به همراه كارآگاهان پليس شهريار در صحنه حادثه حاضرشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي با اشاره به اين كه پليس پس از حضور در محل از ادامه تيراندازي فرد ضارب جلوگيري كرد، افزود: ماموران با كنترل مردم كه در صحنه حادثه تجمع كرده بودند، در اولين اقدام طي يك عمليات ضربتي با رعايت اصل غافلگيري، فرد ضارب را در صحنه حادثه دستگير و خلع سلاح كردند.

فرمانده انتظامي استان تهران ادامه داد: پليس از فرد دستگير شده يك قبضه اسلحه كلاشينكف و دو قبضه كلت كمري شاه كش به همراه تعدادي تير جنگي كشف كرد.

وي با بيان اين كه براثر تيراندازي متهم، همسر اول او به همراه دخترش و همچنين 4 تن از ساكنان مجتمع كه كودكان و نوجوانان 10 تا 24 ساله بودند، كشته شدند، اضافه كرد: براثر تيراندازي اين متهم 11 تن ديگر نيز مجروح شدند كه همسر دوم اين فرد و پسر متهم نيز جزء مجروحان بودند.

به گفته سردار اكبرشاهي مجروحان توسط خودروهاي پليس و مردم به بيمارستان انتقال يافتند و قاتل نيز جهت انجام تحقيقات به اداره پليس آگاهي شهريار منتقل شد.

وي تصريح كرد: در بازجويي‌هاي اوليه، متهم به قتل به نام «محمد – الف» 65 ساله، انگيزه خود را از اقدام به تيراندازي اختلافات خانوادگي عنوان و اظهار كرد كه مدتي پيش با همسرانش مشكل خانوادگي پيدا كرده بود، به همين دليل‌ با تهيه اسلحه، نقشه قتل همسرانش را كشيد و سرانجام شب گذشته با تيراندازي، نقشه خود را عملي كرد.

سردار اكبرشاهي ادامه داد: طبق اعترافات اين قاتل، متهم در زمان تيراندازي كنترل اعصاب و روان خود را از دست داده بوده و به همه كساني كه در سر راهش قرار مي‌گرفتند اعم از كودك تا بزرگسال شليك كرده است.

وي تصريح كرد: تحقيقات از متهم به قتل ادامه دارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016