سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نامه چهار فیلمساز به میرحسین موسوی؛ بخش عظیمی از جمعیت خاموش را به صحنه آوردید، ایسنا

عبدالحسن برزيده، كمال تبريزي، مجيد مجيدي و سيدرضا ميركريمي امروز ـ 25 خرداد ماه ـ نامه‌اي را خطاب به ميرحسين موسوي منتشر كردند.

در متن اين نامه خطاب به ميرحسين موسوي آمده است: «با عرض تبريك و تهنيت به مناسبت ميلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله عليها به شما كه از سلاله پاك آن حضرتيد و سپاس از تلاش بي‌نظير و مدبرانه حضرتعالي كه در جان و دل ما روزهاي خوش اول انقلاب را احياء و صداقت و مردم‌خواهي حضرت امام (ره) را زنده نمود و جوانان را كه گسسته از انقلاب مي‌نمودند، با تمسك به اهل‌بيت عترت و طهارت، به جرياني عظيم در صحنه بزرگ انقلاب بدل ساخت، اين تلاش را ارج مي‌نهيم و بزرگ مي‌شماريم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




همه توفيق بزرگ شما، كه از ديده‌هاي ملت بزرگ ايران، منتخب محبوب ملتيد، آن بود كه بخش عظيمي از جمعيت خاموش را به صحنه آورديد، جمعيتي كه نامرديها و رياكاري‌ها را به چشم مي‌ديد و لاجرم سكوت پيشه كرده بود.

اما هنر بزرگ شما اين بود كه چنين جمعي را كه ايراني‌اند و عاشق ايران به پاي صندوق‌هاي رأي كشانديد. از ديده ما هنر آن نيست كه به هر ترفند صاحب قدرت شد، بل آن است كه قدرت حقيقت و صداقت را به مردم كه سرمايه اصلي انقلابند نماياند و شما چنين كرديد.

پايان سخن ما تبريك مجدد اين سرافرازي و همنوايي با جان پاك شماست كه ما نيز دليل احساس خطر شما را با تمامي جان و دل درك كرديم و حتي به چشم ديديم.

خدايتان مستدام بدارد و عزتتان روزافزون.

والسلام»


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016