سه شنبه 2 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

كنسرت‌هايي كه لغو شد، همشهری

بعد از عدم‌برگزاري كنسرت اركستر ملي در سال جديد به‌علت بيماري و سرماخوردگي فرهاد فخرالديني و آماده نبودن كيوان ساكت در اين شرايط براي نوازندگي خبرهاي ديگري از برگزار نشدن كنسرت‌هاي ديگر به گوش مي‌رسد
يكي از اين خبرها متعلق به شجريان است كه به تازگي در نامه‌اي به رئيس تلويزيون خواستار عدم پخش سرود «ايران‌اي سراي اميد» شده است. او كه قرار بود درتابستان امسال به اجراي كنسرت بپردازد طبق بيانه‌اي كنسرت خود را لغو كرد.

در سايت شركت دل آواز كه متعلق به شجريان است اين خبر آمد كه در پي تماس‌هاي مكرر علاقه‌مندان بدين وسيله به اطلاع مي‌رساند استاد محمدرضا شجريان و گروه شهناز در تابستان 88 در داخل كشور هيچ برنامه و كنسرتي نخواهند داشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اطلاعات بيشتر در مورد كنسرت‌هاي اروپايي گروه شهناز به‌زودي در اين سايت منتشر خواهد شد. اما خبر بعدي مربوط به برگزاري كنسرت اركستر ملل است، برگزاري كنسرت اين گروه كه هفته گذشته به تعويق افتاده و قرار بود تاريخ آن در اين زمان مشخص شود، هنوز اعلام نشده است.

پيمان سلطاني با اعلام اين خبر به مهر گفت: قرار بود روز پنجشنبه 28 خرداد برنامه راپسودي بختياري را در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار كنيم كه بنا به دلايلي اين برنامه را لغو كرديم.

رهبر اركستر ملل افزود: اين برنامه پيش از اين (8 خرداد) نيز در همين سالن اجرا شده بود و اين امكان وجود دارد بعدها در زمان مناسب‌تري اين برنامه را روي صحنه ببريم اما در حال حاضر تصميمي در اين رابطه نگرفته‌ايم.

سلطاني همچنين خاطرنشان كرد: من چند روز پيش نيز نامه‌اي به صدا و سيما به اين مضمون نوشتم كه سرود ايران جوان يا همان وطنم وطنم را كه نخستين سرود ملي ايران محسوب مي‌شود و توسط من تنظيم دوباره و ساخته شده است را از سيما پخش نكنند اما متأسفانه با وجود ارسال اين نامه و مخالفت من با پخش آن صدا و سيما همچنان اين ساخته مرا پخش مي‌كند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016