Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

شعار انتخاباتي احمدي نژاد: ايران را سراسر آبريزگاه مي کنيم! طنزنوشته اي از ف. م. سخن

شعارهاي انتخاباتي دکتر احمدي نژاد براي آباد کردن ايران و سعادتمند کردن ايرانيان (همراه با تفسير رئيس ستاد انتخاباتي ايشان):

-هر چه مخالف نظام است با دست خودمان مي کُشيم (تفسير: دکتر مرد عمل است و اين کار را با خالي کردن گلوله در سر تيرباران شدگان و کشتن دکتر سامي شخصا انجام داده است).

-ايران را سراسر قبرستان مي کنيم (در اين زمينه نيز دکتر دست به کار شده و در زمان تصدي شهرداري تهران قبرهاي عمودي در پياده روها بنا کرده است. از اين کار دکتر، ضدانقلاب ِ بي درد به فغان آمده و ناله و گلايه آغاز کرده است. به عکسي که در سايت ضدانقلاب زيتون درج شده توجه فرماييد تا عمق کينه و نفرت بي دردان را از استخوان هاي مقدس شهدا ببينيد. اينها انتظار دارند به جاي قبرستان براي شان تئاتر درست کنيم. زهي خيال باطل).

-ايران را سراسر آبريزگاه مي کنيم (دکتر آن قدر شعار نمي دهد تا شما شلوارتان را خيس کنيد. دکتر آستين بالا مي زند. دکتر جلوي خيس شدن شلوار شما و فشار ناشي از ادرار را که مي تواند باعث ناآرامي هاي اجتماعي شود مي گيرد).

-بورس را تعطيل مي کنيم (بورس قمارخانه است. بورس کازينو است. بورس خانه ي فساد است. بورس پايگاه اقتصادي دشمن است. بازار خوب است. حجره خوب است. تيمچه خوب است).

-حکومت اسلامي بر پا مي کنيم (دکتر مي فرمايند: "جمهوري تا آن جا که ما انتخاب شديم خوب است؛ ولي بس است ديگر. خودمان را که مسخره نکرده ايم. ما يک حکومت داريم، يک آقا، همين و بس. ما نوکر درگاه ايشانيم. خداوند آقا را انتخاب کرده و انتخاب مردم معني ندارد. ما گوش به فرمان آقاييم. جمهوري اسلامي التقاطي بايد جاي اش را به حکومت ناب اسلامي بدهد).

-ريشه ي هر چه اينترنت است مي زنيم (متاسفانه حوزه ي آي.تي در اختيار شهرداري تهران نيست والا دکتر، عملگرائي خود را در اين زمينه با چيدن سيم ِ تمام سايت هاي ضدانقلاب و شکوفا کردن سايت هاي حزب الله نشان مي دادند).

-هر چه صندلي است جمع مي کنيم (صندلي وسيله اي استکباري است. از زمان ورود اولين مستشرق به ايران، صندلي براي توهين به مقدسات مردم وارد ايران شد. اکنون کار به جايي رسيده است که در اکثر مساجد، مردم به جاي زمين روي صندلي مي نشينند. وااسلاما! واشريعتا! دکتر به محض رئيس جمهور شدن تمام صندلي ها را جمع خواهند کرد و در فاز آخر و نزديک شدن به حکومت ناب اسلامي، مردم در سينما ها هم بر زمين خواهند نشست).

-کفش ها را از پا در مي آوريم (دکتر به سلامت و بهداشت مردم بسيار اهميت مي دهند. مستکبران با کفش به هر جايي دخول مي کنند به اين بهانه که پاي آدم ممکن است بو بدهد. تئوريسين ِ بي دينان ِ سکولار ِ لائيک ِ ملي-مذهبي ِ مشارکتي که "هادي صداقت" نام داشت و به دست خود به زندگي ننگينش پايان داد، در کتاب مستهجن "توپ مرواري" نوشت که مسجد مسلمانان "بوي گند ِ خلا" مي دهد و کليساي مسيحيان "بوي عطر و عبير". ما با کندن کفش مان در هر نقطه از ايران زمين به دهان اين سکولارهاي لامذهب بي دين خواهيم زد و با بوي پا و جوراب مان به جنگ عطر و عبير کليسايي آنها خواهيم رفت).

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

-دور هر کليسايي چادر مي کشيم (دکتر در مورد نصارا مي فرمايند: "چه معني دارد که در ام القراء اسلام کليسا داشته باشيم؟ در بهترين نقطه ي تهران در وسط خيابان کريمخان کليسا داريم ولي مسجد نداريم. در گام اول، براي نيفتادن چشم مسلمين به مظهر کفر و شرک و ثنويت، دور ِ کليسا ها را پرده مي کشيم. کاري که با مجسمه ي مقابل وزارت کشاورزي در اوايل انقلاب کرديم. بعد، سروقت ِ هر چه کشيش سابقا مسلمان است مي رويم و به سمت اسلام هدايت شان مي کنيم. همان کاري که شهيد حاج سعيد کردند...).

-دهن هر چه نويسنده و متفکر لائيک ِ سکولار است صاف مي کنيم (ما از تجربه مان در صاف کردن خيابان هاي تهران براي صاف کردن دهان نويسندگان و متفکران لائيک و سکولار بهره مي گيريم و چاله چوله شان را پر مي کنيم).

-ايرانيان! آشغالي شويد! (دکتر به عنوان شهردار تهران لباس سپورها را مي پوشند و خيابان جارو مي زنند. سپور بودن عيب نيست؛ فوق ليسانس داشتن و سپور نبودن عيب است. ما بلافاصله تمام بيکاران را سپور مي کنيم تا کشورمان آباد شود).

با آرزوي رئيس جمهور شدن جناب دکتر احمدي نژاد
رئيس ستاد ِ تسونامي "مي شود و مي توانيم"
کاشاني

[وب لاگ ف. م. سخن]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24945

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شعار انتخاباتي احمدي نژاد: ايران را سراسر آبريزگاه مي کنيم! طنزنوشته اي از ف. م. سخن' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005