Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 16 خرداد 1384

پيشنهاد گنجي به دکتر معين: آزادي زندانيان سياسي تا يک هفته! ف. م. سخن

شنيدن پيشنهاد گنجي در ميان انبوه پيشنهادهاي راست و چپ و برانداز و غير برانداز سخت دلنشين است: "آقاي معين بيايد اعلام کند که ظرف هفته آينده زنداني هاي سياسي و مطبوعاتي را آزاد کنيد. اگر آزاد بکنيد من در انتخابات شرکت مي کنم، اگر آزاد نکنيد، من در انتخابات شرکت نمي کنم و آن را تحريم هم مي کنم."

اين پيشنهاد حداقلي اکبر گنجي است. پيشنهاد اصلي او اين است: "به دوستان پيشنهاد کرده ام که دست به اعتصاب غذا بزنند و شعارشان هم اين باشد که زنداني هاي سياسي و مطبوعاتي بايد آزاد شوند، و دادستان تهران هم بايد بر کنار شود."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اينها پيشنهادهاي مردي است که در آستانه ي بازگشت به زندان است. مردي که با گفتن سخناني اين چنين بازي با مرگ را وارد مرحله ي جديدي کرده است: "آقا، 15 سال حکومت کرده، مي خواهد مادام العمر هم حکومت کند. من با اين مساله مخالفم... من مي گويم اگر انتخابات آزاد قرار است برگزار شود، اين انتخابات بايد در برابر آقاي خامنه اي باشد. ايشان بايد، نه به عنوان رهبر، بلکه به عنوان رئيس جمهور بيايد در يک انتخابات آزاد شرکت کند، اگر مردم راي دادند، حکومت کند، اگر راي ندادند، کنار برود."

پيشنهاد گنجي در ميان انبوه پيشنهادهاي راست و چپ و برانداز و غير برانداز درخششي خاص دارد؛ درخششي که در اثر تحمل سال ها رنج و زندان و دست و پنجه نرم کردن با مرگ به وجود آمده است. پيشنهاد گنجي جوهر آرمان هاي يک ملت است.

آيا آقاي دکتر معين تن به اين پيشنهاد خواهد داد؟ آيا آقاي دکتر معين مرد عمل خواهد بود؟ آيا آقاي دکتر معين جز شرکت در شوهاي تبليغاتي و تکيه بر جذابيت هاي تبليغي و تهييجي، کاري کارستان خواهد کرد؟ اين ها سوالاتي است که پاسخ آن ها را ظرف هفته ي آينده خواهيم گرفت.

[وب لاگ ف. م. سخن]

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23872

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيشنهاد گنجي به دکتر معين: آزادي زندانيان سياسي تا يک هفته! ف. م. سخن' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005