Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

باش تا صبح "دولتش" بدمد!! کاین هنوز از نتایج سحر است، ج – پاکنژاد

jpaknejad@yahoo.fr

نتیجه شمارش " آرای " نهمین " انتخابات" ریاست جمهوری اعلام شد : آقایان رفسنجانی و احمدی نژاد به دور دوم راه یافتند .
1- هر دو از شخصیت های " بنام" نظام ولایت فقیه اند که النصر باالرعب را شیوه حکومت کردن میدانند ، هر دو در پرونده های قتل مخالفان و دگر اندیشان جایگاهی خاص دارند ، احمدی نژاد ، در قتلهای دکتر کاظم سامی ، دکتر عبدالرحمن قاسملو و تیر خلاص به مبارزین اعدامی، معروف( اخیرا" دوباره نام او در بر رسی مجدد پرونده قتل قاسملو و دوستان او که در اطریش در حال پی گیری است برده شده است) و رفسنجانی در ماجرای میکونوس و قتلهای زنجیره ای و بسیاری فساد هاوجنایات دیگر نام آور است ، آقای رفسنجانی نماینده مافیاهای" کهنه "و احمدی نژاد مافیاهای "نو" است .
این موضوع، کار سبک وسنگین کردن آنها، توسط معتادین و خوگرفتگان به انتخاب بین بد و بدتر را بسیار دشوار کرده است. جماعتی از آنان میگفتند که نامزد اصلاح طلبان مطلوب آنان نیست ولی میان او ورفسنجانی که از دیدگاه آنان " بد تر " مینمود، نا گزیرند به او رأی بدهند تا توازن قوا را برهم بزنند!! بارها توضیح داده شد که این استدلال غلط است و مدعی آن را به بدترین، راه میبرد. امروز در سحر استدلال خویشند ودر آستانه انتخابی دیگر تا ،صبح "دولتی" را که خود در تدارکش سهم داشتند ببینند. حال باید دید در دور دوم ، بد کدام و بد تر کدامین است درحالیکه هر دو از بدترین هایند. آیا بالاخره واقعیت چشم آنها را بر حقیقت میگشاید و خود را از دور باطل انتخاب بین بد بدتر رها خواهند کرد و رو به فضای باز انتخاب بین به و بهتر خواهند آورد ؟. امید که چنین باشد .
2- ترکیب آرا و گزارشاتی که از داخل ایران میرسند، حکایت از تقلب در آمار شرکت کنندگان از یکسو و تحریم گسترده از سوی دیگر را دارد. بر دعوت کنندگان به شرکت در انتخابات بخصوص آنان که به مردم سالاری باور دارند و در این باور خویش نیز صادقند ، فرض است بجای وارونه گویی و تحریم کنندگان را مقصر دانستن، حقایق را با مردم در میان بگذارند . به مردم بگویند که آنچه که نظام اعلام میدارد صحت ندارد و در واقع معکوس آن راست است . بیش از 70 درصد مردم ایران به نظام و تمامی رهبری آن " نه" گفتند . خود ، میدانند که اگر تمامی تحریم کنندگان نیز با آنها همراه میشدند نتیجه ای جز این حاصل نمیشد . نظام حاکم ، شرکت کننده تراشیده و صندوق هارا خود ساخته و پرداخته است . بنا بر خبری ،افرادی بوده اند که سه بار هم رای داده اند. ریش و قیچی دست شورای نگهبان و رهبریت مافیاهاست . اینک که دریافتید حضور شما نه تنها نتیجه دلخواه شما را به بار نیاورد ، بلکه همانطور که هشدار داده شد ،دعوت شما به شرکت مورد سوء استفاده افراطی ترین جناح حاکمیت قرار گرفت تا به خود " مشروعیت " ببخشد. وارد بازی ای شدید که نتیجه آن از قبل تعیین شده بود ، مهره های آن چیده شده بودند ومهره شما بر روی صفحه شطرنج این بازی چسبانده شده بود . حرکت ها را طوری ترتیب دادند تا نهایتا" دومهره مورد نظرشان بجا ماند . هنوز فرصت باقی است ، شما میتوانید خود را از این بازی که حیثیت ملتی در گرو آن است برهانید .از نقد خود نهراسید و شهامت انتقاد از خود را با اعتراض به انتخابات قلابی کامل نمایید . شما خوب میدانید " حضور" مردم ساخته و ادعای حاکمیت مافیایی است . از هم اکنون به ندای تحریم ادامه این نمایش " شعر و فریب و تقلب " بپیوندید .
3- شما هواداران آقای معین یکبار به وعده ای که دادید ، وعده شفافیت ، عمل نمایید و شفاف به مردم بگویید که این رژیم متصلب است و هر حرکت در درون آن به بیشتر فرو رفتن در غرقاب می انجامد. به مردم بگویید که تجربه به شما نیز این درس را داد که انتهای نردبان بد و بد تر سقف بدترین است . آنان که در ایرانید، لابد شما را یا با وعده میفریبند و یا تهدید میکنند . این هردو مجازیند ، هیچ قدرتی به وعده وفا نمیکند . نهایت تهدید آنها ، برای شما سرنوشتی چون گنجی و زرافشان و دیگر مبارزانی است که سلامت خود را در راه حقیقت گویی به خطر انداخته اند.اکنون نیز با اعتصاب غذا مبارزه خود را وسعت بخشیده اند، مگر خون شما از خون آنها رنگین تر است؟ . شما مردم را از هزینه پرداختن میترساندید و میترسانید. انصافا" هزینه شرکت کردن و وزنه خود را درکفه ترازوی مافیاهای قدیم و جدید نهادن برای ملت بیشتر بود یا هزینه ای که امثال گنجی و زرافشان با تمامی سنگینی که بر دوششان است تحمل میکنند ؟ اینان از خود مایه گذاشتند تا ملت بهای سنگین حضور عالیجنابان رنگ و وارنگ را نپردازد. در دور دوم ، فرق نمیکند هر کدام منصوب شوند هزینه بسیار سنگینی است که مردم ایران پرداخته اند . چه هزینه ای بالاتر از این که جانی و متهم به قتلی" رئیس جمهورو نماینده و سخنگوی" ملتی گردد، از بزرگی و شرافت و کرامت آن ملت چه چیز باقی میماند؟ هزینه ای بیش از این سراغ دارید؟ خانواده های بسیاری در ایران با از دست دادن عزیزانشان داغدارجنایات آنانی هستند که شما با پذیرش حکمشان میخواستید وامدارشان باشید . هنوز دیر نشده است . با بیرون کشیدن پای خویش از رژیم استبدادی به جنبش تحریم بپیوندید . کرامت خویش را بازیابید وبه جهانیان بگویید که این جانیان از خدا بی خبر از مردم ایران نمایندگی نمیکنند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

4- نمیدانم در بحث های درون گروهی شما چه میگذرد اما امید وارم که ندای این هموطن خود را بشنوید ودر بحث های خود جایی هم بدان بدهید . گفتن واقعیت به مردم و تحریم گسترده دوردوم شب مستبدین را پر کابوس و طولانی میکند تا صبحی برای آنان نماند که دولتی درپی داشته باشد . اعتراضات عمومی، بدور از خشونت بلای جان مستبدین است ، یاد آوری حقوق مردم به آنان و اینکه آزادی بدین معناست که احدی از شاه و شیخ بر آنان ولایت ندارد و استقلال یعنی هیچ نیروی بیگانه در حاکمیت مردم شریک نیست، اطمینانی ایجاد مینماید تا جنبش عمومی امکان پذیرد . بجای ترساندن مردم از مجازها قو ت آنها را بیادشان بیاورید تا با حرکت خویش کار نیمه تمام را تمام، وولایت جمهور مردم را در ایران مستقر نمایند. این امری است که مردمسالاران باید در تدارک آن بکوشند. باید در تدارک جبهه ای بر آمد که در آن تمامی مردمسالاران که استقلال و آزادی را باور دارند و بدان پایبندند حضور داشته باشند .
مبارزه تا اسقرار حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش از وظایف همگان است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24921

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'باش تا صبح "دولتش" بدمد!! کاین هنوز از نتایج سحر است، ج – پاکنژاد' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005