Click for Amazing Phone Card








سه شنبه 31 خرداد 1384

همسر کروبي: اصل انتخابات, مخدوش و فاقد مشروعيت است، ايلنا

فاطمه كروبي گفت: مهدي كروبي چه در پست حكومتي باشد و چه نباشد، متعلق به انقلاب, امام و مردم است و هيچگاه جز حفظ انقلاب, سربلندي نظام جمهوري اسلامي و تامين منافع مردم دغدغه‌‏اي نداشته است.

همسر مهدي كروبي در گفت‌‏وگو با خبرنگار" ايلنا"، گفت‌‏: مهدي كروبي چه به دور دوم راه يابد يا با موانع ايجاد شده از حضور در دور دوم انتخابات باز ماند، منتخب اول مردم است.
وي گفت: كروبي در 14 استان كشور بالاترين آراء و در برخي استانها رتبه دوم و سوم را كسب نموده است و اگر انتخابات به روال عادي به سرانجام مي‌‏رسيد و همه تسليم آنچه كه ملت انتخاب كردند بوديم، ذائقه ملت تلخ نمي‌‏شد.
دبيركل مجمع اسلامي بانوان با اشاره به پاسخ وزارت اطلاعات به انتقاد شديد مهدي كروبي از نظرسنجي‌‏هاي انتخاباتي گفت: نظرسنجي‌‏هاي وزارت اطلاعات و وزارت كشور دو تاثير منفي بر فضاي انتخاباتي و ميزان آراء آقاي كروبي داشت؛ اول آنكه تلاش مي‌‏شد تا راه را براي كانديداي مورد حمايت خود باز كنند و دوم آنكه موفق شدند تا به گونه‌‏اي وانمود كنند كه آقاي كروبي راي ندارد تا اعضاء محترم بيت ‌‏امام (ره) و برخي از اعضاي مجمع روحانيون مبارز و بسياري از شخصيت‌‏هاي سياسي و مديران اجرايي به سمت حمايت از همان كانديداي خاص ترغيب شوند.
همسر مهدي كروبي تاكيد كرد كه اگر وزارتخانه هاي اطلاعات و كشور در موضع بي‌‏طرفي باقي مي‌‏ماندند و در جلسات اداري و اجرايي، زير مجموعه خود را به جهت‌‏گيري له يا عليه يك كانديدا تشويق و ترغيب نمي‌‏كردند و بخشي از نيروهاي نظامي بر اساس نظر صريح امام(ره) و قانون اساسي از مداخله در امر انتخابات و ريختن آراء به نفع يك كانديدا خودداري مي‌‏كردند, سلامت جريان انتخابات تضمين مي‌‏شود و نتيجه آن مورد قبول همه بود.
وي گفت: برخلاف آنچه در اطلاعيه روز گذشته وزارت اطلاعات آمده است,‌‏ نظرسنجي هاي وزارت اطلاعات تا هفته‌‏ آخر منتهي به انتخابات, آقاي مهدي كروبي را در رتبه پنجم قرار مي‌‏داد و ادعاي اين‌‏كه آنها در هفته آخر متوجه يك رشد ناگهاني در آراء آقاي كروبي شدند, دور از صحت و واقعيت است.
وي گفت: مهدي كروبي بيشترين سهم و نقش را در جلب آراء و مشاركت عمومي مردم براي حضور در انتخابات داشت و سزاوار نبود با او كه از استوانه‌‌‏هاي انقلاب و از شاگردان مبرز امام (ره) است، اين‌‏گونه برخورد و آراء مثبت ملت به او اين‌‏گونه ناديده گرفته شود.
فاطمه كروبي با يادآوري استعفاي كروبي از عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام و مشاورت رهبري، گفت: مهدي كروبي چه در پست حكومتي باشد و چه نباشد، متعلق به انقلاب، امام(ره) و مردم است و هيچ‌‏گاه جز حفظ انقلاب، سربلندي نظام جمهوري اسلامي و تامين منافع مردم دغدغه‌‏اي نداشته است.
همسر مهدي كروبي گفت: آقاي كروبي هم اينك با استعفا از دبيركلي و عضويت مجمع روحانيون مبارز، با تمام توان در تلاش است تا بزرگترين حزب مردمي تاريخ ايران را با حضور و مشاركت فعال آحاد و اقشار مختلف مردم پايه‌‏ريزي نمايد و به زودي شاهد تولد اين حزب خواهيم بود.
فاطمه كروبي در پاسخ به برخي شايعات پيرامون حصر آقاي كروبي, بيماري و يا ايجاد محدوديت براي ايشان گفت: تمامي اين شايعات غير واقعي است و شخصيت و جايگاه مردمي ايشان به حدي است كه كسي توانايي ايجاد محدوديت براي ايشان را ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خانم فاطمه كروبي در مورد چگونگي حضور مجمع اسلامي بانوان در انتخابات مرحله دوم گفت: از ديدگاه مجمع اسلامي بانوان اصل انتخابات, مخدوش و فاقد مشروعيت است و تا زماني كه ساز و كار طبيعي و مشروع انتخابات سالم فراهم نگردد، حضور جمع بلاموضوع است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24920

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همسر کروبي: اصل انتخابات, مخدوش و فاقد مشروعيت است، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005