Click for Amazing Phone Card








شنبه 28 خرداد 1384

مصطفی معین: همچنان كه درانتخابات مجلس هفتم شركت نكردم، در مرحله دوم انتخابات شركت نخواهم كرد، ميزان

میزان نیوز: دكتر معين از نامزدهاي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري گفت: "من همچنان كه درانتخابات مجلس هفتم شركت نكردم ، در مرحله دوم انتخابات رياست جمهوري نيز شركت نخواهم كرد و به نفع هيچ كس هم تبليغ نخواهم كرد اگر جهت‌گيري به سمت خاصي كنيم مردم ما را هم از آن جنس خواهند شناخت.
تحريم هم نبايد كرد." به گزارش شنبه شب كميته خبر و اطلاع رساني ستاد مركزي دكتر مصطفي معين، وي كه در جمع جوانان و دانشجويان اعضاي ستاد خود سخن مي‌گفت، افزود :
"صبح بحث مفصلي بود. خودم نظرم اين بود كه مخاطب من بايد مردم وبه خصوص جوانان باشند و اگر نسنجيده برخورد شود خسارت‌هاي انساني غيرقابل جبراني دارد و از اعضاي ديگر ستاد خواستم جلسات ديگر را با ديگران بگذارند. من خودم با جوانان صحبت مي‌كنم".
معين بااشاره به سفرهاي خود به دانشگاه‌هاي سراسر كشور كه از اسفند ماه‌آغاز شده بود، اظهارداشت: "برايم لذتبخش بود كه مي‌ديدم جوانان در جلسات بدون لكنت حرف هايشان را بيان مي‌كنند."
وي با اشاره به ضعف‌هايي كه ستاد اصلاح طلبان پيشرو دچار آن بوده تاكيد كرد: " ما به علت مشكلات مالي حتي امكان برگزاري يك نظرسنجي را نداشتيم و اتكاي‌مان به نظرسنجي‌هايي بود كه ديگران انجام‌مي‌دادند. بعضي‌ها تصور مي‌كنند اگر من بدون شرط و با دعوت حداقلي آمده‌ام به معني بي‌انگيزگي من‌است در صورتي كه احساس اداي دين به مردم بالاترين انگيزه‌ها را در پي دارد." نامزد نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: "امكان رسانه‌اي ما تنها يك روزنامه اقبال بوده است كه تازه دارد پا مي‌گيرد و مشكلات زيادي داشته است .از نظر من پايگاه اصلي توسعه ، دانشگاه است و افراد كمي در اين زمينه همراهي مي‌كردند. مشكل اصلي كشور مديريت ، علم و فرهنگ و وجود نداشتن سازوكاري براي شناخت نيروها و استعدادهاست . شبكه ارتباطي ما با روستاها هم ضعيف بود و از طرفي با بي‌عدالتي و تبعيض در رسانه ملي هم مواجه بوديم."
معين تصريح كرد: "خودتان را كم ارزيابي نكنيد. تحقير نكنيد وارزش خود را به صورت واقعي ببينيد. ارزش حركت شما به مراتب بيش از ‪ ۴‬ميليون راي است . من به ساختار انتخابات ايراد دارم. وقتي توسط دولت و گروههاي سياسي به حضور نظاميان در انتخابات هشدار داده مي‌شود بايد جدي گرفته مي‌شد، در شرايط عادلانه راي شما به جاي ‪ ۴‬ميليون مي‌توانست ‪ ۲۰‬ميليون باشد."
وي در ادامه با اشاره به نكات مثبت حركتي كه‌آغاز شده‌است، گفت:
"بسياري از كانديداها نيروهايشان را صرفا با پول‌هاي كلان جذب كردند.
ابتكار و خلاقيت نيروهاي نخبه‌اي كه در ستاد ما فعال بودند از ويژگي‌هاي منحصر به فرد ما بود. فرصت افكار عمومي در سطح ملي و بين‌المللي به نفع ماست و همچنان دموكراسي و حقوق بشر دغدغه‌اي جهاني است و بايد بر موج زمان سوار شد و با سرعت به سوي آينده‌اي تابناك حركت كرد."

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين با برشمردن اتفاقات مثبتي كه در جريان تبليغات انتخاباتي اصلاح‌طلبان پيشرو رخ داد تاكيد كرد: " ايده‌هاي جديدي مطرح شد و سنت‌ها و تابوهاي غلط شكسته شد.درجه بندي انسانها به درجه ‪ ۱‬و ‪ ۲‬و خودي و غيرخودي محكوم شد. بر ترجيح منافع ملي بر منافع نظام در صورت تعارض تاكيد و توجه‌ها به سوي گروه‌هاي محذوف از جمله اقوام ، مذاهب ، زنان ، جوانان و دگرانديشان جلب شد".
در پايان اين گفت و گو كه در ابتداي آن با طرح نظرات جوانان همراه بود جلسه با مشايعت معين ازسوي جوانان و همخواني سرود يار دبستاني پايان يافت.

- ميزان نيوز

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24770

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصطفی معین: همچنان كه درانتخابات مجلس هفتم شركت نكردم، در مرحله دوم انتخابات شركت نخواهم كرد، ميزان' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005