Click for Amazing Phone Card








یکشنبه 29 خرداد 1384

شکست خوردگان طلبکار، محمد جعفري

در فاصله بعد از انتخابات تا اکنون صاعقه زدگان (يا به قول طرفداران احمدي نژاد سونامي زدگان) طرفداران مشارکت بدون اينکه اندک درنگي کنند رو به تحقير و مقصر دانستن ديگران آورده اند. اگرچه قابل درک است که شدت و حدت اين ضربه بسيار سنگين بوده است ولي بيشتر انتظار مي رفت تا اين ضربه بتواند کمکي به بيداري از اين خواب خوش کند ولي متاسفانه به پريشان خوابي و خوابگردي منجر شده است. اگر گشتي در وبلاگ ها و نوشته هاي اين راي دهندگان محترم بزنيم در مي يابيم تنها کسي که در راي نياوردن کانديداي آنها مقصر نبوده خودشان و کانديدايشان بوده اند. و به غير از آنها همه دنيا مقصر بوده اند. بگذاريد ليست مقصرها را مرور کنيم:
- همه مردم ايران! همه مقصرند مقصرند از راي دهنده و راي ندهنده که خلايقند و هر چه لايق و دنبال بدنام ترين ها هستند و براي پنجاه هزار تومان همه چيزشان را مي دهند (نوشته عصبي ابراهيم نبوي را در سايت گويا ببينيد) و از آزادي هيچ نمي فهمند چون گرسنه اند (حتي مثلا دفاع سيد رضا شکراللهي را از آنها در وبلاگش ببينيد که از توهين بدتر است) و چون کفششان سوراخ است پس نمي فهمند (وبلاگ اميد معماريان را ببينيد) و .... دوستان عزيز انگار نه انگار همين مردم راي به مزد و فلان و بهمان بودند که در ۸ سال و ۴ سال پيش از نظر شما شعور سياسي و آزاديخواهي خود را نشان دادند و به خاتمي راي دادند. براستي خاتمي و اصلاح طلبان حکومتي چه کردند که باعث شد اين مردم تا اين اندازه تغيير کنند. چه شد که آن ملت فهيم به مشتي گرسنه و خودفروش و بي غم آزادي بدل شدند؟

- تقلب در انتخابات! اين ادعاي اصلاح طلبان در حالي است که کانديدايشان نفر پنجم است و با اختلاف غير قابل تصوري از ديگران عقب تر است و همچنين در حالي است که متصديان اصلي شمارش و اعلام نتايج آرا در وزارت کشور از وابستگان مسلم سياسي اصلاح طلبان مي باشند. دوستان نمي شود که خودتان در حق خودتان تقلب کرده باشيد. مي شود؟

- تحريم کنندگان! تا کنون از هيچ فحاشي بي نصيب نمانده اند بدون توجه به اينکه اين حق هر کسي است که راي ندهد. نکته جالب آنجاست که طوري با آنها برخورد شده است که انگار چک سفيد به آقايان داده اند که هر گاه ايشان اراده کنند پاي صندوق راي بروند. و جالب تر اين است که در يک حرکت کاملا از سر آشفتگي از شکست تحريم کنندگان سخن مي رود. معلوم نيست که اگر استراتژي تحريم ناموفق بوده است چه باعث اين همه تهاجم به تحريم کنندگان شده است. فراموش نکنيم چهل درصد تحريم کننده (به نسبت جمعيت کشور ۳۰ ميليون نفر و به نسبت جمعيت راي دهندگان ۲۰ ميليون نفر) که عليرغم تمامي تلاش ها راضي به پاي صندوق رفتن نشدند اکثريت مطلق تمامي جناح هاي سياسي را بيان مي کنند(بيش از همه طرفدارن هر جناح حکومتي) پس بر چه مبناي دموکراتيکي به آنها توهين مي کنيد؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دوستان! آقاي نبوي! آقاي شکراللهي! آقاي معماريان! کمي بر اعصاب خود مسلط باشيد. باور کنيد که اشتباه رفته ايد. اين انتخابات آيينه تمام نماي عملکرد دوستان شماست. به جاي حمله هاي عصبي اندکي سر به گريبان خود فرو بريد و آيينه ها را نشکنيد. از شکستن آيينه ها فقط ژوليدگي فردا نصيبتان خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24797

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شکست خوردگان طلبکار، محمد جعفري' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005