Click for Amazing Phone Card








دوشنبه 23 خرداد 1384

دادستان مشهد: ستادهاي انتخاباتي از پخش آهنگ‌هاي مبتذل خودداري كنند، ايسنا

دادستان عمومي و انقلاب مشهد از نيروي انتظامي خواست با جرايم مشهود و غير اخلاقي هواداران كانديداهاي انتظامي برخورد كنند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) ـ منطقه‌ي خراسان - حجت‌الاسلام حسن شريعتي در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: متاسفانه در روزهاي اخير شاهد آن بوده‌ايم در ستاد برخي از كانديداهايي كه مدعي رسيدن به مقام رفيع رياست جمهوري هستند مبادرت به اختلاط نامشروع دختر و پسر و پخش آهنگ‌هاي مبتذل مي‌نمايند كه اين عمل علاوه بر آنكه مبين عدم اعتقاد به قانون اساسي به عنوان ميثاق ملي مردم و ميراث گرانسنگ امام راحلمان مي‌باشد از نظر شرعي حرام و از نظر قانوني جرم مي‌باشد.

دادستان عمومي و انقلاب مشهد از هواداران كانديداها و ستادهاي آن‌ها خواست از ارتكاب به اين اعمال قبيح و غير قانوني اجتناب كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي مامورين انتظامي را مكلف كرد كه در صورت مشاهده‌ي اين قبيل موارد به عنوان جرم مشهود وفق مواد 18 و 21 قانون آيين دادرسي كيفري با موضوع برخورد نموده و نتيجه را به دادسرا اعلام نمايند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24414

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادستان مشهد: ستادهاي انتخاباتي از پخش آهنگ‌هاي مبتذل خودداري كنند، ايسنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005