Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 31 فروردین 1384

استفاده ابزاري از احساسات زنان، کيهان

روزنامه کيهان در ستون اخبار ويژه نوشته است که افراطيون دوم خردادي براي استفاده ابزاري از احساسات زنان كشور در انتخابات رياست جمهوري آينده برنامه ريزي گسترده اي به عمل آورده اند. آنها در چارچوب تاكتيك كلي تر «ثبت نام انبوه افرادي كه تأييد صلاحيتشان را ناممكن مي دانند» قصددارند تعدادي از زنان را نيز به اعلام كانديداتوري و ثبت نام در انتخابات تشويق نمايند. تندروهاي دوم خردادي كه با پذيرش كانديداتوري زنان در انتخابات رياست جمهوري را محتمل نمي دانند، از طرفي قصد دارند با اين تاكتيك آمار افراد تأييد صلاحيت نشده را بالا برده و در تبليغات خود عليه نظام مورد بهره برداري قرار دهند و از سوي ديگر هدف تحريك احساسات بانوان كشور عليه نهادهاي ذيربط و جبهه اصولگرايان و نهايتاً جذب آراي زنان را دنبال مي كنند. كميته عمليات رواني و تبليغات افراطيون دوم خردادي به كانديداي صوري خويش ابلاغ كرده است كه در كليه سخنراني هاي خود، موضوع استفاده هرچه بيشتر از زنان در كابينه خيالي را موردتأكيد مضاعف قرار دهد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کيهان افزوده است: اين درحالي است كه ظرف هشت سال حاكميت دوم خردادي ها در قوه مجريه و يك دوره در قوه مقننه، استفاده از ظرفيت و توان زنان كشور نه تنها بيش از ادوار گذشته نبود، بلكه تعداد زنان نماينده در مجلس ششم كمتر از دوره پيش از آن بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21309

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استفاده ابزاري از احساسات زنان، کيهان' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005