Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 31 فروردین 1384

بسيجيان با مشاهده تبديل شدن يک همايش به ميتينگ تبليغاتي يكي از كانديداها، سالن را ترك كردند، جمهوري اسلامي

به گزارش منتشره در ستون جهت اطلاع روزنامه جمهوري اسلامي، جمعي از بسيجيان شركت كننده در همايش بزرگ كاراته در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي، با مشاهده تبديل شدن اين همايش به ميتينگ تبليغاتي يكي از كانديداهاي رياست جمهوري، سالن همايش را ترك كردند. دو هزار نفر از كاراته كاهاي سبكهاي مختلف در اين مراسم شركت داشتند و پس از آنكه ترانه اي برگرفته از آهنگهاي لس آنجلسي اجرا شد، گروه رزم انتظاران پس از سردادن ذكر صلوات، سالن همايش را ترك نمودند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جمهوري اسلامي در ادامه مي نويسد: دراين مراسم كه بيشتر تماشاگران آن را دختران و زنان با پوششهاي نامناسب تشكيل مي دادند، عده اي از آنها با سوت و كف گروه موسيقي را همراهي كردند و عده اي نيز پوستر تبليغاتي يكي از نامزدهاي احتمالي نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را كه برروي آن شعار «در بستردولت رفاه به عمل گرايي مي انديشيم» به نشانه شادي و رقص تكان مي دادند.

در همين زمينه:

31 فروردین » استفاده ابزاري از احساسات زنان، کيهان
دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/21307

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بسيجيان با مشاهده تبديل شدن يک همايش به ميتينگ تبليغاتي يكي از كانديداها، سالن را ترك كردند، جمهوري اسلامي' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005