Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

جدیدترین عکس ها از توقیف اتوبوس حامل علي لاریجانی و... خودتان ببینید! انتخاب

نيروي انتظامي روز گذشته و براي چندمين بار مانع فعاليت انتخابتي دكتر لاريجاني شد.

به گزارش خبرنگار سايت «انتخاب»، اتوبوس حامل دکتر علی لاریجانی در مسیر دامغان به شاهرود با ایست پلیس - که به نظر می رسید طبق گزارش یا دستور خاصی به دنبال این اتوبوس می گردند - مواجه و متوقف شد.

پس از توقف اتوبوس و مفید واقع نشدن سخنان چندین تن از همراهان دکتر لاریجانی با ماموران،لاریجانی شخصا از اتوبوس پیاده شد و به رغم توضیحات بسیار و ارائه مدارک مورد نیاز و حتی مدارک شخصی ، متاسفانه ماموران نیروی پلیس از موضع قدرت و بدون هیچ گونه توجه و اعتنایی توجیهات و حتی تقاضای وی را نادیده گرفتند و در حالیکه لاریجانی ایستاده در کنار بنز و با ماموران یاد شدن در حال صحبت بود، پلیس مذبور با بی اعتنایی تمام حتی از بنز پیاده نشد و حتی شیشه اتومبیل را پایین نداده و بر توقیف اتوبوس اصرار کرد.

پس از مدت طولانی سرانجام ماجرا با وساطت یکی از همکاران نیروی انتظامی و توصیه وی ، پلیس از اتوبوس لاریجانی رفع توقیف کرد.در این هنگام پس از آنکه پلیس متوجه عکس برداری عکاس همراه شد مجددا و اینبار با پیاده شدن از بنز(عکس دوم) از حرکت اتوبوس جلوگیری کرد و دستور توقیف دوربین و فیلمهای عکاس را صادر کرد که ماجرا با وساطت مجدد یکی از همکاران ناجا، خاتمه پیدا کرد.

گفتنی ست توقف اتوبوس حامل دکتر لاریجانی، جمعیت فراوان(که عکس آن در زیر آمده) منتظر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را ساعتها در هوای گرم ، منتظر گذاشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24045

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'جدیدترین عکس ها از توقیف اتوبوس حامل علي لاریجانی و... خودتان ببینید! انتخاب' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005