Click for Amazing Phone Card








چهارشنبه 18 خرداد 1384

نامزد اصلاح طلبان پيشرو:اولين لايحه‌اي كه به مجلس ارائه خواهم داد «لايحه عفو عمومي» است، ايران براي همه ايرانيان

تدوين لايحه عفو عمومي نخستين لايحه‌اي است كه براي تحقق راهبرد «دولت وحدت ملي» و «ايران براي همه ايرانيان» به مجلس ارائه خواهم داد.
دكتر معين ضمن بيان اين مطلب در گفت و گو با خبرنگار کميته خبر و اطلاع رساني ستاد مرکزي خود، در تشريح اهداف اين لايحه گفت: «اين اقدام نخستين فعاليت عملي من به عنوان رئيس جمهور براي تشكيل و تقويت جبهه دموكراسي خواهي و حقوق بشر است.»
وي افزود: اين لايحه در سطوح داخلي و خارجي و در ابعاد سياسي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي دستاوردي چشمگيري دارد. در داخل فرصت مغتنمي را براي آزادي دانشگاهيان،‌اصحاب قلم و زندانيان سياسي و همچنين امکان جذب ايرانيان خارج از كشور را كه از سرمايه، تكنولوژي و نيروهاي مديريتي كارآمدي برخوردارند فراهم كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معين تصريح كرد: با استفاده از لابي پر قدرت ايرانيان خارج از كشور كه يك حلقه مفقوده در برآورد توان و ظرفيت ايرانيان در حل مسائل و مشكلاتشان است مي‌توانيم در چانه‌زني بين‌المللي و در مورد مسائلي چون انرژي هسته اي و رابطه با آمريكا استفاده كنيم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23983

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نامزد اصلاح طلبان پيشرو:اولين لايحه‌اي كه به مجلس ارائه خواهم داد «لايحه عفو عمومي» است، ايران براي همه ايرانيان' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005